انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۰۵:۴۸ ب.ظ
سلام.این روزها یک جای خوبم.

با رهبر در کردستان

....

  • میثم فکری

نظرات  (۴۸)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

شما که باز رفتین سفر خوش به حالتون ان شا الله به سلامتی و دست پر برگردید
سلام
خوش به سعادتتون. منتظر گزارشهای ارسالی تون هستیم.
  • انوشه میرمجلسی
  • سلام برادر
    گزارشتون رو شنیدیم و لذت بردیم
    امیدوارم وقتی برگشتین کلی حرف و کلی خاطره خوب همراه داشته باشین
    خوب ببینید و به خاطر بسپارید
    ما منتظریم
    سلام به اون دو نفر هم برسونید!
    سلام

    گفته بودم شاید دیگه اینجا نیایم اما اومدم ( فقط به خاطر مسافران اردیبهشت )


    انشاالله که شما هم بتونید مثل ( این 3 نفر ) که پارسال به شیراز اومدن
    برنامه سازی کنید

    هنوز هم به نظر من ( این 3 نفر ) بهترین برنامه بود
    یادش به خیر باد
    آقا التماس دعا.
    ما رو هم دعا کنید
    سلام

    خوش بگذره هم به شما و هم به آقای نبی اللهی
    مردم با کلاس شدن تو کردستانم آپ میکنن به به چه خوب
    خوش به حالت چون اونموقع که ایشون اومدن شیراز من نتونستم برم
    سلام.
    لطفاً اگه برنامه ای هست که توی اون گزارش سفرتون پخش میشه بگین.
    آخه خیلی وقته از فضای رادیو بی خبرم.
    سلام!
    اقا یکی از پسرای کلاس ما هم رفته کردستان!این جزوه ی ریاضی منو برده!دیدینش بگین بیاره لازم دارم!به نظر منم برنامه ی شیراز قشنگ بود!
    خوش بگذره!
  • یکی که اینجا رو دوست داره
  • کردستان جای خوبیه یا
    بودن با اقای رهبر؟
    سفر ها بی خطر...
    خوش به حالتان! سعادتی ست!
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    فقط اومدم بابت برنامه فوق العاده منطقه آزاد ازتون حسابی تشکرات کنم

    مرسی مرسی مرسییییییییییییییییییییییییییییی
    و سلام قصه ای به رموز نهان

    همون که توو نمایشگاه کتاب بهت گفتم :
    امیدوارم مثل آن سه نفر پارسال نشید
    از نوشتنه جوابتم معذورم
    سلام !
    نمی دونم چرا واسه درد و دل کردن الان و اینجا رو انتخاب کردم ! چند دقیقه پیش دراز کشیده بودم رو تختم و فکر می کردم . پنجره هم باز بود و یه شبهه نسیمی می اومد . منم هی مور مورم می شد ! حالا نمی دونم به خاطر فکرام بود یا سردم می شد ! البته من کلا موجود دائم المورم . می دونی داشتم به خودم فکر می کردم . به این که چرا الان باید اینجا و این باشم... می دونی وقتی وارد دانشگاه می شی فضایه ذره عجیب می شه به خصوص اگه تو دانشگاه هنر بخونی ... منظورم از فضا اصلا و ابدا تیپ و قیافهی آدما نیست ، منظورزم عقاید و طرز فکر هر :آدمیه ... گاهی انقدر چیزای عجیب می بینم و میشنوم که نمی فهمم این
    آدما با این مغز پیچیده چه طوری با من تو یه زمان و یه جامعه زندگی می کنن ؟ می دونی یه وقتایی خیلی دلتنگ خودم می شم ... وقتی هنوز دانش آموز بودم خیلی چیای عجیب غریب درباره ی دانشجوها و اعتراضاتشون و تحصن و قیام و این حرفا میشنیدم ... اما راستش از وقتی خودم دانشجو شدم هیچ حرکت مثبتی بین هم دانشکده ای هام ندیدم ! منهای شورش ترم اول ضد حراست دانشکده که مقنعه رو اجباری کرده بود! می دونی جایی که من درس می خونم جای عجیبیه ... دغدغه های آدما خیلی عجیبه ... پره از عکاسایی که دغدغشون عکاسیه نوده (nud) نقاشایی که فکر می کنن اگر از مدل برهنه اسکیس نزنن هیچ وقت هیچی نمی شن ... استادایی که قوانین جدیدی رو در زمینه ی نماز خوندن با لاک تدوین می کنن ... من موندم بین یه عالمه آدم که تو درک خدا مشکل دارن ... و این خیلی غذابم می ده ...گاهی می بینم که استادا چه طوری هنر فاخرو به مسخره می گیرن و اراجیفه غربی رو هنر ناب معرفی می کنن ... برای بچه ها در باره ی سیندی شرمن جلسه ی معارفه می ذارن اما قباد شیوا رو از دانشکده اخراج می کنن ... می دونی برای من اسم دانشجو یا آور اراده و عقیده ی محکم نیست ! هروقت می گن دانشجو و دانشگاه من فقط یاد بوی تینر , تخته شاسی , داروی ثبوت و ظهور و هفته ای دو روز هات داگ با پنیر می افتم !
    نمی دونم چرا اینارو اینجا نوشتم ... شاید چون ...
    بی خیال ... من که هیچ وقت دانشگاهو هیچی حساب نکردم ...هیچ وقتم فکر نکردم که من الان یه دانشجو ام پس وای ترکوندم ! الانم می دونم که من قرار نیست با یه لیسانس گرافیک چیزی بشم ... آدم باید آدم باشه ...
    همین ...
    امان از دست این اطلاع رسانیهای ضعیف!
    آقای فکری، کاشکی یک جوری اطلاع می دادید چه جوری گزارشهاتون گوش کنیم!
    امشب تو منطقه اختصاصی بالاخره سعادت پیدا کردیم گزارشتون را گوش کنیم که از کوهنوردی با رهبر می گفتید.
    داشتم منطقه آزاد را می دیدم که یه چیزی به ذهنم رسید. اگر می شد از این مجموعه برنامه،‌ یه حاشیه هایی در وبلاگتون بنویسید خیلی خوب می شد. مثل بحثهای حاشیه ای که بعد از فیلمبرداری انجام می شد (خودتون می دونید چی می گم دیگه)
    مطمئنم این منطقه آزاد، پر از خاطره های رنگ وارنگ بوده. نه؟
  • سانازمنوچهری(مدیرروابط عمومی!!!)


  • ربـــط : روز ارتباطات
    مـرتـبــط : رابطه مجدانه تر با شما
    رابـــط : روابــط عمومی وبلاگ شیک و پیک
    ______________________________

    سلام استارت رابطه است و پاسخش مربوط به آن سوی رابطه است !

    امروز روز ارتباطات است ... پس در همین رابطه ...

    ---------------- بی ربـــط یا با ربـــط روز ارتباطات مبارک ! ---------------------

    +++++++++ جهت ارتباط اینترنتی با ما همه روزه ++++++++++++
    با تایپ آدرس baharbahargool.blogfa.com به ما کانکت شوید !

    به امید پایداری و برقرای روابط مثبت با همگان در روز جهانی ارتباطات ...
    ------------------------ روابطتتان مستدام و ارتباطاتتان میسر -----------------------------

    ......................................... با سپاس : روابط عمومی وبلاگ شیک و پیک
    سلام

    بابت گزارشای قشنگ مسافران اردیبهشت ( میثم و امین و علی ) سپاس

    خوش بگذره ....... سلام به رفقا برسون
    سلام

    آقای فکری ، فکر کنم دعام در حق شما گرفت و کردستان حسابی داره بهتون خوش

    می گذره ( خواب تو مسافرت خیلی لذت بخشه نه ؟)

    ولی گمان نکنم دعام در حق آقای نبی اللهی و آقای قربانی گرفته باشه

    ( آخه اون موقعهایی که شما خوابین این دو نفر در حال گزارش گرفتن و مصاحبه و ...

    هستن )

    بازم خوش بگذره
    سلام
    امروز تو کلاس کرد هامو ن بدجور ناراحت بودن...
    میگفتن چرا ما اجازه نداریم رئیس جمهور شیم....قاط زده بودن شدید!
    اینجا یعنی ارومیه واسه خودش کردستانیه!
    سلام
    به سلامتی از سفر هم که برگشتید.
    اگر تونستید یک گزارش کتبی هم این جا داشته باشید....
    ما که سعادتمند نشدیم گزارشهای شما را از رادیو بشنویم...
    سلام

    سفرت بخیر اما
    تو ودوستی خدارا
    چو از این کویر وحشت
    به سلامتی گذشتی
    به شکوفه ها به باران
    برسان سلام ما را

    خوش بگذره
    که مطمئنم می گذره
    سرتون سلامت...
    تمو م نشد این سفر؟!
    من که دوس داشتم این سفر نامه تون رو......
    سلام.
    بعضی وقتا فکر می کنم آدما چقدر می تونن قدر نشناس و بی معرفت باشن.اینو دیروز فهمیدم.وقتی که بچه های دانشگاه ما -البته نه همه- به اون شکلی که احتمالاً شنیدین عوامل منطقه آزاذ رو بدرقه کردن.گرچه حرکتشون به بدی حرکت بچه های علم و صنعت نبود ولی در نوع خودش بی نظیر بود.انگار عقده های چند ساله شون از رئیس دانشگاه و حراست و بقیه ی مسؤولین دانشگاه رو می خواستن یهو تخلیه کنن.
    وقتی بنده های خدا خانم هاشمی و بقیه ی عوامل رو دیدم که بعد از 6 ساعت سرپا واستادن (بدون این که حتی ناهار بخورن) اون طوری مورد حمله (البته نه فیزیکی) بچه ها قرار گرفتن نمی دونم چرا از خودم بدم اومد.
    در ضمن؛اینا رو نگفتم که به شما بگم خیلی خوبم.فقط خواستم درد دل کرده باشم.
    می تونید اگه خواستید پاکش کنید.
    راستی؛کاش شما هم دیروز بودید.گرچه میزبانای خیلی خوبی نبودیم ولی دوست داشتیم شما رو ببینیم.
    عجیب که خوبی
    اما همین که میگی خوب
    حالا فهمیدم برای خوب شدن باید برات چی دعا کنم
    خوب و خوش باشی مثل هیچ وقت
    به نام خدایی که در این نزدیکیست ....!
    سلام

    خدا آمد و توی قلبم نشست

    و در را به روی همه

    پشت خود بست ....

    و من روی آن در نوشتم :

    ببخشید دیگر

    برای شما جا نداریم

    از این پس به جز او

    کسی را نداریم ......

    ....

    همین!

    یاعلی
    سلام
    آمدم، نبودید.......
    از همه انتظار میرفت جز شهرام گیل آبادی !؟
    سلام

    سفر خوش گذشت ایشالا؟

    لازم می دونم تشکر کنم بابت گزارشای قشنگ مسافران اردیبهشت

    در عین سادگی زیبا و دلی بودن

    خسته نباشید

    یاعلی
    این روزها یک جای خوبم
    بی تو در ایران...
    کجایی اخوی؟ با من تماس بگیر؟
    سلام
    کامنتهای منطقه اختصاصی را شما ادیت کرده بودید. نه؟
    این هفته خیلی از کامنتها با سانسور خوانده شد، اما هفته پیش که نبودید، نمی دانید

    چه خبر بود....
  • الهه آرانیان
  • رسیدن به خیر.
  • هانیه جوان دوست
  • رسیدن به خیر..
    کامنتای منطقه ی اختصاصی رو چرا سانسوریدید؟
    سلام
    روزه سکوت اختیار کردی برادر؟
    سلام. کجایی بابا جان؟( لطفا با کسره خوانده شود!)
    غیبت صغری دارید ها!!!
    سلام دوست عزیز
    اگر قصد تبلیغ سایت، محصول یا خدماتی رو در قسمت نظرات کاربران سایت های زیر دارید لطفا با ایمیل من تماس بگیرید
    Blogfa
    Yahoo! 360
    Persian Blog
    موفق باشید

    اولین ربات تبلیغ گر ایرانی
    info@tavajoh.com
    سلام به همه دوستان رادیویی

    در تلاشم کنداکتور پخش برنامه ها را از رادیو جوان آماده کنم اما همه برنامه ها را نمی شناسم و ساعت پخش اونها را هم مسلما نمی دونم. از هر کسی که اهل جوونی کردن و رادیو جوان هست، خواهش می کنم هر اطلاعاتی در این زمینه داره، کمکم کنه. اگر کاری داشتید، من اینجام :
    www.a3mani.blogfa.com
    هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم...........


    ___________________


    آقای فکری، اگر شما هم ساعت و روز دقیق پخش همه برنامه های خودتان را اعلام کنید، خیلی خوب می شه.
    بابا رهبر برگشت تو هنوز اونجا گیرکردی؟؟؟
    یه سری به وبت بزنی بدنیست ها
    علت سانسور شدن کامنتهای منطقه اختصاصی چه می تواند باشد یعنی؟ کارآگاه گجت بررسی می کند..........
    http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=50099

    آخی بمیرم
    سلام بر شما :

    امیدوارم خوب و سلامت باشید ..

    از شما و همه ی عوامل برنامه ی منطقه ی اختصاصی بابت این برنامه ی زیبا تشکر می کنم کارتون عالیه ....
    موفق باشید

    یاحق
    می دانیم سرتان خیلی شلوغ است اما ای کاش کمی به خواننده هاتون اهمیت می دادید
  • مهم نیست اسمم چیه
  • ببینید آقای فکری! شما همیشه احترام زیادی برای شنوندگان برنامه هایتان قایل بودید. گفتم بودید چون الان دیگه نیستید. این از وضع وبلاگ. اون هم از وضع کامنتهای منطقه اختصاصی. اگر شما مدعی هستید که کامنت شنونده را با نام خودش می خوانید، پس هر چه نوشته بخوانید. خط قرمزها ها را هم در نظر بگیرید. ما که حرفی نداریم اما شما کامنتها راهر جور دلتون می خواد می خونید. این که دیگه نشد کامنت برفرص ستاره شب یا آسمانی یا نامتعادل ترین مخلوق آفرینش یا حالا هر کی یگه... می شه کامنت آقای فکری(البته اگر شما ادیت میکنید).
    لطفا دستی به سر و روی وبلاگ بکشید و کمی هم جواب خواننده ها را بدید. جای دوری نمی ره. بخدا....ثواب داره........
    نکنه چون الان همه دارن از انتخابات میگن چیزی نمی نویسی؟شاید نمی خوای نظرتو بگی.تا جایی که یادم میاد رادیو جوانی ها محافظه کار نبودن.
    چیزی بگو که آینه خسته نشه از بی کسی.........
    سلام

    ببخشید آقای فکری نمی خوام وبتون رو به چت روم تبدیل کنم

    اما مجبورم جوابی بدم به بچه هایی که از شما شاکین

    و بی انصافانه قضاوت می کنن.

    ببینید بچه ها باور کنید آقای فکری سرشون شلوغ و نمی تونن وبشونو آپ کنن

    و یا پاسخ کامنت ها رو بدن ، ایشون الان سخت درگیر برنامه منطقه ی آزاد هستن

    مثلا ایشون امروز دانشگاه شهید باهنر کرمان بودن ، خودتون رو جای آقای فکری

    بذارین وقت می کنید آپ کنید و یا جواب کامنت بدین ؟؟؟

    در ضمن آقای فکری هنوزم واسه شنوندگانشون ارزش و احترام قائل هستن با این

    تفاوت که الان بیشتر درگیر برنامه های تلویزیونی خودشون هستن و کمتر وقت

    می کنن به بروبچ رادیویی سر بزنن، همین !!!
    در ضمن آپم خوشحال می شم تشریف بیارین به وبی که به شما و بهترین های رادیو

    جوان تقدیم شده .

    مر30

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی