انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۸۸، ۰۶:۳۹ ب.ظ
سلام

روزهایی بود که نبودم.تازه امروز به حالت عادی برگشتم.

بخاطر برنامه منطقه آزاد مدتی در سفر بودم(راستی خودم هم تا حدی به این برنامه انتقاد دارم!)

و چند هفته ای هم در برنامه منطقه اختصاصی نبودم.پس انتقادات را بی پاسخ می گذرم و درصدد جبران بر می آیم!

  • میثم فکری

نظرات  (۳۱)

سلام خیلی جالبه برای اولین بار که من اولین کس هستم که نظر میدم ولی گذشته از این حرفها باید گفت رسیدم بخیر.
تو این منطقه آزاد خیلی حرفها شنیدیم خدا کنه زودتر هفته دیگه بشه تا این استرسها تمام بشه
سلام

آپم

نمیاین؟
نه آقا شما کارتون درسته. منطقه آزادهم نسبت به برنامه ها خیلی خوبه.
سلام
خوشحالم به حالت عادی برگشتین....
درسته منطقه آزاد بعضی جاها لج آدم را در می آورد، ولی به نظرم از خیلی از برنامه های انتخاباتی این روزها بهتر عمل کرده. پس به خودتون امیدوار باشید.....

اگه یه پست درباره حاشیه های منطقه آزاد بنویسید، خیلی خوب می شه ها. حتما اتفاقات جالبی موقع ضبط این تریبون آزاد دانشجویی افتاده. راستی یه چیزی.!
مگه قرار نبود منطقه ازاد، نریبون آزاد دانشجویی باشه ؟ پس چرا برده بودینش تو بین نمازگذاران روز جمعه ؟ تو محوطه دانشگاه تهران ؟ یعنی اون پیرمرده که حرف می زد، دانشجو بود؟ البته برای اون روزهایی بود که شما کردستان بودید.....
  • انوشه میرمجلسی
  • با سلام خدمت سردبیر تازه از سفر بازگشته!
    انتقاد به کدوم؟! منطقه ی آزاد یا اختصاصی؟! چقدر منطقه بندی شده زندگیتون ها!
    اما خداییش در نبودتان سکان را سپردیم به دست کسی که عجیب ملوانی بلد بود ! خداییش ...
    خوش آمدید!
    و پایان!
  • ریحانه یاسینی
  • سلام آقای فکری،خسته نباشید،رسیدن به خیر!
    عجب جنگ و جدلی شده بود تو پست پیش سر کامنتا!
    این چند هفته که خانوم عسگری کامنتا رو میفرستادن برای پخش و نمیدونم چه جوری بوده،اما اگر از این سه برنامه اخیر منظور بچه ها بوده که خب کامنتا دست من بوده و مقصر من هستم و من باید توضیح بدم!
    هیچ کامنتی سانسور نمیشده،چون آخه چیزی برای سانسور نداشته!فقط کامنتا جمع و جور میشدن تا وقت زیادی نگیرن و بشه تعداد بیشتری کامنت رو خوند و همچنین برای خوندن تو رادیو مناسب باشه،همین!
    جو سازی دیگه چرا؟؟!اما اگر بچه ها دوست دارن کامنتا به همون شکل باشه و تعداد کمتری خونده بشه که خب از این هفته با نظر شما به همین منوال کامنتا رو میفرستم!
    اگر قصوری از طرف من صورت گرفته،عذر میخوام...
  • نیلوفر عطار
  • امروز برات چایی دم کردم ریختم تو لیوان گذاشتم تو سینی آوردم تو حیاط...
    ولی تو نبودی
    مثل دیروز که بلیط سینما خریدم
    ولی باز تو نبودی...
    میخای گریه کن
    میخای بخند
    میخای مات و مبهوت منو نگاه کن
    من به یاد تو زندم
    بازم بگین باشگاه خوب نیست! سفر هم که می برنتون! دیگه چی می خواین ؟!
    سلام :

    سفر بخیر ...

    امیدوارم خوب باشید ...

    آقای فکری انتقاد یعنی توجه کردن و دیدن پس جای خوشحالیست ...

    سلامت و موفق باشید

    یاحق
    توجه .............. توجه
    کنداکتور پخش رادیو جوان در وبلاگ آسمانی، انتظار علاقه مندان رادیو جوان را می کشد. زیاد چشم انتظارش نگذارید.
    آخی بمیرم حالت غیر عادی داشتی؟؟؟ یعنی چطوری بودی؟؟
    خدارو شکر کار به امین آباد که نکشید شایدم تو همدان حالت خراب شده بوده البته بعید نیست تریبونتون رو شکوندن سرتونو نشکونده باشن هیچ چیزی رو نمیشه نادیده گرفت همه چیز ممکنه ولی خداییش پنهان نکن مارو محرم راز بدونا
    راستی تو انتقاد داری نسبت به منطقه آزاد؟؟؟؟ 5 روز مونده به انتخابات یادت اومده این برنامه مورد انتقاد قرار باید بگیره و یه انتقاداتی بهش وارده؟؟
    به هر حال خوب شد برگشتی ها نبودی رفاقتی دور همی مینشستیم غیبتت رو میکردیم این یکی رو هم حلال کن
    موفق باشی فعلا تا بعد یا علی؟؟؟
    سلام

    به نظر من برنامه ی منطقه آزاد خیـــــــلـــــــی متفاوت و جالبه

    هر چند تو خونه ی ما انتقاد های زیادی بابت کم بودن وقتش و کامل پخش نشدن

    حرفای دانشجو ها (که به نظر می رسید سانسور شده ) بود اما با این حال

    برنامه ی فوق العاده جذابی بوده و هست و ساختن اینجور برنامه ها

    جسارت زیادی می خواد که شما این جسارت رو به خرج دادین و جای تحسین داره.

  • هانیه جوان دوست
  • سلام سردبیر محبوب من!
    خسته نباشین!
    یه سوال!اون اقاهه که عینک دودی زده بود!گاهی نشونش میداد شما بودی یا نبودی؟!
    پاسخ:
    بودم!
  • هانیه جوان دوست
  • بعدشم منطقه ای ازاد رو دیدم!
    ولی خب سانسور داشت!چرا ارومیه نیومدین؟!
    بعدشم منطقه ی اختصاصی خوب بود!
    کامنتا ش....ریحانه خانوم راس میگن کوتاه میشد نه سانسور!
    بعدشم!
    دکتر گوهری خیلی باحال حرف میزنن!اما حاج اقا سرلک چی شد؟!
    salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam amooyi

    bebakhshid farsi neminevise

    che enteghad i aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaali bood makhsoosan ghesmat agha eynak doodiye

    khaste nabashid
    آره خانم جوان دوست
    اون آقا عینک دودی خود قای فکری بود. من ایشون از نزدیک دیدم. اتفاقا خیلی هم خوش صحبت هستند و خوب بحث می کنند.
    سلام اولین باره میام به وبتون منطقه ازاد خوب بود ولی جای انتقاد هم داشت ولی به هر هال خوب دور ایران رو گشتینا
  • هانیه جوان دوست
  • خیلی ممنون از همه دوستانی که اطلاع رسانی کردن!و متوجه شدیم شمایید!شما که خودتون نگفتین!من نمیدونم چه طوری میگن خوش اخلاقین!یه بار نشد جواب بدین!
    عقده ای شدیم من!
    چه عجب!!!!!!!!!11

    بالاخره آقای فکری جواب یک کامنت را دادن تا ما بفهمیم ایشون کامنت ها را می خونن. خدا را شکر
    بدو بدو
    یه سورپریز خوب رادیو جوانی تو وبلاگم منتظره.
    اگر نیای، پشیمون می شی.
    از من گفتن بود....
    جدی جدی شما جواب کامنت هانیه جون رو دادید ؟؟ ایول پیشرفت کردید

    پس ما هم باید ازتون سوال بپرسیم تا جواب بدید
  • نیلوفر عطار
  • چرا جوابمو ندادید؟
    اومدم بابت " فردا مال ماست " ، یه خسته نباشید جانانه بهتون بگم. شما به عنوان یه رسانه چی، با منطقه آزاد و فردا مال ماست، وظیفه خودتون را به نحو احسن انجام دادید.... حالا باید دید کسی که روی کار می آید، چند مرده حلاجه !!!!

    دست شما درد نکنه. مسلما سردبیری برنامه ای مثل "فردا مال ماست" کم دردسر نبوده. دست مریزاد....
    سلام

    میلاد حضرت زهرا رو بهتون تبریک میگم

    بابت ویژه برنامه انتخاباتتون ممنون

    ما مهمون داشتیم به خاطر همین فقط آخرای برنامتون رو شنیدم ولی عالی بود

    عمو آپم میشه بیاین چی میشه بیاین بیاین دیگه
    سلاااااااااااااااااااااااام عموی مهربونم خوبیییییییییییییییییییییییی ؟؟؟

    عمویی شنبه هفته پیش بعد از مدت ها دوباره منطقه اختصاصیمون رو گوش کردم
    خیلی دلم واسه حال و هوای آرامش بخشه برنامه تون تنگیده بود همش تقصیر این مدرسه و سختی و پر حجمی درس ها بود

    قبلا براتون پیامک میفرستادم این هفته واسه اولین بار خواستم کامنت بزارم کامپیوترمون باز جو گیر شد و باز نکرد

    دعا کنید این بلاگفا قاطی نکنه هفته بعد حتما براتون نظر میذارم
    فکر کردم سر قول و قرارت هستی؟
    ببخشید ... گرام شما با کی بودید ؟؟ با من ؟؟؟
    نـــــــــــــــــــــــــه اونطوری که از شواهد امر بر میاد هنوز به حالت عادی برنگشتی برادر
    اگه لازم میبینی کاری کنم عادی شه برات اوضاع چطوره؟؟؟
    سلام
    من دانشجوی دانشگاه هنرم.راستش اون روزی که بچه های دانشگاه مانع ورود منطقه آزاد شدن، اول خیلی نارحت شدم چون فکر می کردم کمترین فایده اش برای ما می تونست این باشه که مردم با اسم دانشگاه ما آشنا بشن و وقتی می گیم دانشگاه هنر درس می خونیم نگن: آزاده یا دولتی؟!
    اما بعد وقتی سانسورهای بی در و پیکر این برنامه رو دیدم همچین بدم هم نیومد از کار بچه ها.
    در مورد نشونه برنامه هم به قول دوستان یا یک سیاستمدار اونو طراحی کرده یا یک احمق و یا یک سیاستمدار احمق!
    ببخشید که صریح صحبت کردم.
    ایول بالایی
    سلام

    شما حالتون خوبه؟؟؟

    نمی خوایین آپ کنید ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی