انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

نامه...

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

از: کوچکترین

به: بزرگترین

سلام

اگر بگویم حال من خوب است دروغ گفته ام و هر آنچه بگویم به گزاف گفته ام، چون تو به همه ی امور  آگاهی و می دانی که نمی دانیم در دوری تو چه بر حال ما می گذرد.

اگر بگویم در ماه شعبانم و دلم برای ماه شعبان تنگ شده همه می خندند ولی می دانم که تو نمی خندی. دلم حرف می خواد. دلم شنیدن و گفتن می خواهد. اصلا دلم دل می خواهد.

نامه ی فراق کوتاه باشد بهتر است. پس بس است.

  • میثم فکری

نظرات  (۲۷)

سلام.خیلی جالب بود.به ما هم سر بزن . چیزای توپ و بیستی داریم که هیچ جای دیگه ای پیدا نمی کنی __ منتظرم هااااا
برای ظهورش صلوات ختم کنید... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ....
سلام
  • زهرا شریفی
  • ممنون به واسطه سطر سطر حرفایی از جنس دل
    اری...همین بس است...
  • هانیه جوان دوست
  • او که میداند هر آنچه که میخواهم بگویم!
    هر انچه که شبها وقتی زل میزنم به ماه..به اسمان....و میخواهم بگویم را همه را میداند
    در کتابش گفته است حتی از نیت های من !خبر دارد!
    از فکرهای من که در سر میپروارنم!
    پس چه لزومی دارد حرفاهایم را الوده کنم به واژه ها!
    مرا بسپار در یادت به وقت بارش باران
    . نگاهت گر به بالاست و در رقص دعا قلبت مثال بید میلرزد دعایم کن.
    دعایم کن که من محتاج محتاجم
    سکوت شب من با مطلب جدید به روز است خوشحال می شم به من سر بزنید
    با اومدنتون خیلی خوشحال می شم
    منتظر حضور گرم شما هستم
    منو چشم انتظار نذارید
  • عرفانه جوان دوست
  • می دانم که شما نیز نمی خندید اگر من هم بگویم دلتنگ ماه شعبانم...!!!
    دلم برای خدا...دعا..تنگ شده!!!!
    چقدر این روزها خدا به من نگاه می کند..!یا بهتر بگویم..من نگاه خدا را احساس می کنم!!!!

    ایکاش می شد مثل این گریه کرد!
    سلام

    پیشاپیش میلاد حضرت موعود بر شما هزاران بار مباااااااااارک

    ممنووووووون از این واژه چینی های سبز و روشنتون

    مطمئنم شما هم به من نمی خندین اگه بگم دلتنگ خوندن یه رکعت نماز فقط یه رکعت در زیر نور ستاره ها تو دل کویر و ماه شعبانم ...

    هیج وقت به دلنوشته های زیباتون نمیخندم
    دلم دل می خواهد
    دل بی دلم دل میخواهد
    ممنون
    اکر بگویم حال من خوب است دروغ گفته ام!
    سلام.خوبین؟پیش پیش عیدتون مبارک.
    و جای حضور چیزی ست خالی ... قرار شبانه!
  • حمیده قادری
  • خب بچه کمتر دروغ بگو چه کاریه؟
  • ساناز منوچهری
  • یه کلام ختم کلام / جوون ایرونی سلام

    از گرده راه رسیده روزجوان / جوون شده تو کوچه هامون روان !!!

    شور جوونی ، شیرینه !
    -----------------------------

    جوون ایرونی یه پارچه آقاست !

    تو شادی و غم همه جوره با ماست

    کله شق و یه دنده و بی کلک

    شوخ طبع و شاد و خالی بند ، یه کمک

    جوون پر از حرارت عشق پاک

    گوش میکنه یه وقتایی ، موزیک راک

    علاقه به پاب و رپ و جاز و کلاسیک داره

    تو دستشم چند تا CD تو پاکت پلاستیک داره !

    خوش تیپ و با کلاس و اند مرامه

    حرف نداره ، دروغ نگم واسه رفیق خرابه

    شیطنت و بازی گوشی کارشه

    خوب خوبشون ، کیف و کتاب بارشه

    تیپ میزنه خفن ، اند کلاسه

    تو پارک و پاتوق و سینما پلاسه

    شیک پوش و با صفا و با کلاسه

    مهربون و عاشق و خوش لباسه

    جوون پر از هیجان و شور و فکره

    خلاق ایدهای فانتزی ـ اکتیو و بکره

    کلکسیونی از فکرای آنتیک داره

    تو پاتوقش چند تا رفیق فابریک داره

    موبایلاشون همه بلوتوث داره

    مسیجای بعضیاشون یه چیزای لوس داره !

    یه وقتای توی هچل سین جیم میشن

    بعضیاشون از اون درش جیم میشن

    تو لاک هم مشغول جیک و پیکن

    تو فاز مدای سال و شیک و پیکن

    بعضیاشون مخا ،تعطیل و آکبند !

    دختراشون به دست دارن یه دستبند

    ...

    یه عده دور ویترینا میزنن پرسه

    یه عده فکر و ذکرشون درسه

    یه عده عشق کافی نت و اینترنت و چت

    یه عده هم پایه کافی شاپ و فست فود و پت و مت

    یه عده پولدار و مایه دار و اهل پیک نیک

    میرن سفر واسه بازیای تاپ المپیک !

    یه عده هم ساده و زلال و رمانتیک

    دل میدن به آهنگ بهار بهار مارتیک !

    ...

    لب کلام جوون با وفا میخوای ، ایرونی

    جوون خوش خیال و مهربون میخوای ، ایرونی



    اثر" ساناز منوچهری... چیزک سرای قرن بیست و یکم !



    حالنوشت این اثر : ( آقا " منظور از آقا ، مطلقا جنس مذکر نیست ... همان بحث آقایی خانوم ها و مستتر بودن آخرش بودن جوونای زمونه اس )... منظور مطلقا کل هم اجمعین جوانان نیست ...یعنی تک تک ابیات را به تک تک جوانان امروزی نسبت ندهید ... فعلا به قشر خاصی پرداخته ایم ... به وقتش به دیگران نیز خواهیم پرداخت ! ... ضمنا ریتم این چیزک با تغییر فونت کمی جابه جا میشود که لطفا دقت بفرمایید !!!
    سلام آقای فکری
    خیلی خلاصه بود ولی دنیایی از حرف درونش داشت.

    عید فقط عید نیست.ما خیلی وقت ها یادمون میره حتی عیدی بگیریم.
    سلامممممممممم

    روز جواااااااااااان رو بهتون تبریییییییییک میگم

    روزتون خیلی مباااااااااااااارک
    سلام
    التماس دعا
    روزتون مبارک
    منم دقیقا همین حس دلتنگی رو دارم
    روز جوان هم مبارک
    وقتی کنار خدایی و دلتنگش، دل تنگی برای ماه خدا که جای خودش رو داره
    سلام آقای فکری
    من هم به یکی از این نامه ها نیاز دارم.
    نامه هایمان را جواب میدهد من امیدوارم
    و جالب تر از شما من شعبان را احساس نکردم! باورتان میشود! بله شما باورتان میشود چون من شما را باور کردم.

    مریم.
  • مرضیه خواجه محمود
  • از کوچکترین به بزرگترین تون خیلی قشنگ بود.
    گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن

    گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن
    گفتم به نام نامیت هر دم بنازم

    گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم
    گفتم که دیدار تو باشد آرزویم

    گفتا که در کوی عمل کن جستجویم

    گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن

    گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن

    گفتم به مهدی بر من دلخسته رو کن

    گفتا ز تقوا کسب عز و آبرو کن

    گفتم دلم با نور ایمان منجلی کن

    گفتا تمسک بر کتاب و هم عمل کن

    گفتم ز حق دارم تمنای سکینه
    گفتا بشوی از دل غبار حقد و کینه

    گفتم رخت را از من واله مگردان

    گفتا دلی را با ستم از خود مرنجان

    گفتم به جان مادرت من را دعا کن

    گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن

    گفتم ز هجران تو قلبی تنگ دارم

    گفتا ز قول بی عمل من ننگ دارم

    گفتم دمی با من ز رافت گفتگو کن

    گفتا به آب دیده دل را شستشو کن

    گفتم دلم از بند غم آزاد گردان

    گفتا که دل با یاد حق آباد گردان

    گفتم که شام تا دلها را سحر کن

    گفتا دعا همواره با اشک بصر کن

    گفتم که از هجران رویت بی قرارم

    گفتا که روز وصل را در انتظارم

    عیدتون مبارک ....
    Thanks, man, appreciate it. I can’t tell you how frustrated I’ve been waiting for Episode 3. Just to see the reuoicpssrens of this episode alone, never mind the fact that I feel like I need to make up my for murderous ways with Clementine.
  • http://www.oweninsuragency.com/
  • deda · domenica, 7 ottobre 2012, 10:53 amaliceQuindi Grillo dovrebbe avere simpatie per La Russa. Fini. Monti. Perchè questi adesso abbiamo. Chi è il Duce di oggi per cui Grillo manifesta simpatia? La FED? Il FMI? I bilderberg?
  • programs distance education degree
  • OMG Molly, what a small world! As soon as I get rich and famous from blogging and have enough cash, I’m going back. Hope to hear you sing there!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی