انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۸۸، ۰۶:۳۷ ب.ظ
از این که دعای این روزهایم

دعای سحر و افطارم

«اللهم عجل لولیک الفرج» است

خوشحالم.

می خواهم بیشتر به یادت باشم.

کمک کن

  • میثم فکری

نظرات  (۵۷)

به خدا با کسی دشمنی نداریم! فقط حقمون رو میخواهیم
ما دوست نداریم که آزادی فقط یه رویا باشه!
آخرین اخبار و تحلیلات سیاسی!
اعترافات احمدی نژاد!
طنز سیاسی!
منتظر شما هستیم
http://royaye-azadi.blogfa.com
سلام دوست عزیز ... وب بسیار زیبایی دارید

من رو با اسم " سایت رسمی دیجی شیدا " لینک کنید
http://djshida.com
==================
این را هم لینک کنید .... و بگین شما رو با چه اسمی لینک کنم ؟
سایت رسمی هواداران محسن چاووشی
http://m-chavoshi.com
منتظر حضور گرمتون در انجمن های سایت هستیم

فعلا بای
ما را هم دعا کنید
به من هم سر بزن
خوشحال میشم
و اگه خواستی تبادل لینک کنیم
  • پیمان عاشقان
  • بیعت با مولا علی
    بیعت با خوبیها
    بیعت با نور
    ومقابله با سیاهی های شهر
    با اعتیاد
    فقر
    برای بیعت دست در دست هم
    جمله ای خواهیم ساخت با کلمات حضور
    وعده ما 19 ماه مبارک رمضان
    در محلات فقیر نشین
    فانوسهای عاشقی را بر دست میگیریم تا نوری شویم در دل سیاهی تیره شهرمان
    دعای همه اللهم عجل لولیک الفرج هست اما....
    اما هرکس مهدی(عج) را به خاطر خواسته های خودش میخواد همه فکر میکنن آقا فقط میاد تا برای اون ها باشه فکر میکنند سهمیه که باید تقسیمش کرد و سهم بیشتر رو پیش خودشون نگه داشت.
    هیچ کس نمیگه ما باید در راهی قدم بزاریم که آقا اون جلوتراش منتظرمونه ما فکر میکنم حضرت باید در راهی قدم بگذاره که راه ماست و ما منتظرشیم.
    باید دعامون این باشه که ما خودمون رو پیدا کنیم تا بتونیم اقامون رو ببینبم.
    اللهم عجل لویک الفرج بدون شناخت خودمون بدون معرفت واقعی مهدوی شاید انتظار آقا رو برای این که بهش برسیم رو بیشتر هم بکنه(ما باید برسیم به اقا نه ایشون برسه به ما).
    موفق باشی یا علی
    (راستی سعی کن یوخده فعالیتت رو بیش کنی "بیش فعال باش" بابا دفعه قبلی 17 مرداد آپ کردی دوباره رفتی تا حالا هفت شهرویره دوباره برگشتی داشتم فراموشت میکردم)
    چه خوب که بهانه ای هست که شما یه سر به وبلاگتون بزنید...!
    خجالت کشیدم این پستتون رو خوندم...!
    خجالت می کشم از حرفی که می خوام بزنم...!
    نگم بهتره!
  • هانیه جوان دوست
  • خوبه!
    چون این روزا وقت سحر دعاها بی واسطه میرسن دست خود خدا....
    لابد از بین این همه ادم که میگن اللهمم....بالخره یکی از ته دل دلش میگه...شاید شاید..یه گذری کنه از کوچه ی ما......................!
    میگم اقای سردبیر سرتون خیلی شلوغه ؟!؟
    سلام

    ای کاش روزی برسه که همه باور کنن دنیای بی او دنیای همیشه تاریک و ......

    از اینکه تو این چند ماه اخیر منم مثل شما این دعا رو از ته دلم میخوام خوشحالم .....

    به امید رمضانی با او
  • به کجا چنین شتابان
  • حق با پیام هست الان ببینید چه وضعی شده هر کس فکر میکنه راه خودش درسته و قرار هست حضرت مهدی بیاد و راه اونها رو ادمه بده ولی باید بخوایم از خدا تا راه واقعی حضرت رو به ما نشون بده این روزها خواسته مون از خدا همینه

    التماس دعا
    التماس دعا برادر!
    خوب ما رو پیچوندی!
    طنز ! فقط رادیو اراک !

    ما آدمیان فایل خدا را بستیم !
    سوگند به آسمان که ماها پستیم
    گر خدا گنه را هم فیلتر میکرد !
    بی شک به سرش فیلترشکن می بستیم !!
    تو این زمونه –و هر زمونه ای- دعایی غیر از این یه چیزی کم داره

    سلام!
    روی موضوعای منطقه اختصاصی بیشتر فکر کنید
    یه مدتیه موضوعاش تکراریه
    واینکه
    میشه شما هم بیای یه جواب به سوال من بدی؟

    موفق باشید
    شب و روزت پر از خدا
    یاعلی
  • انوشه میرمجلسی
  • منم خوشحالم !
    این روزها خوشحال بودن هم غنیمته!
  • چه فرقی می کنه ...!!!
  • بخوانید از سیدعلی صالحی :

    قرار بود یکی از میان شما
    برای کودکان بی خواب این خیابان
    فانوس روشنی از رویای نان و ترانه بیاورد.

    قرار بود یکی از میان شما
    برای آخرین کارتون خواب این جهان
    گوشه ی لحافی لبریز از تنفس و بوسه بیاورد...

    قرار بود یکی از میان شما
    بالای گنبد خضرا برود
    برود برای ستارگان این شب خسته دعا کند.

    پس چه شد چراغ ِ آن همه قرار و
    عطر آن همه نان و
    خواب ِ آن همه لحاف ؟

    من به مردم خواهم گفت
    زورم به این همه تزویر مکرر نمی رسد

    حالا سال هاست
    که شناسنامه های مارا موش خوره است
    فرهاد مرده است
    و جمعه
    نام ِ مستعار همه ی هفته های ماست !
  • چه فرقی می کنه ...!!!
  • سلام نام زیبای خداست ...
    سلام ...
    .
    .
    .
    دلم برنامه های ماه رمضونی می خواد ....
    اونم نصفه شب...
    نه اینکه ساعت 12 شب رادیو و روشن کنم و باز 1+1
    یه سفید مثل شب دوباره ....
    به کی باید بگم ؟
    .
    .
    .
    در پناه خدا
  • حس پنجمیــــــان رادیــو جـــوان
  • سلام همکــــــــــــــار عزیز ...


    قابل توجه همکاران همیشه در صحنه :
    ------------------------------------------------------

    به اطلاع شما همکار همیشه در صحنه میرسانیم ، در طی جلسات پی در پی ( X + ۵ ) سران حس پنجم ، تصمیم قطعی بر آن شد که ... از آنجایی که ادرس وبلاگ حاضر ( hestohes.blogfa.com ) با نام برنامه حس پنجم همخوانی ندارد ... !.... برای رفع ابهامات هم که شده ، هر چه سریعتر یک وبلاگ جدید با نام حس پنجم به دهکده جهانی اینترنت معرفی کنیم ...!


    ۲ وبلاگ ، با ۲ آدرس و 2 قالب ( متفاوت ) راه اندازی کرده ایم و انتخاب را به شما می سپاریم ...!


    he3-5om.blogfa.com

    ...

    hese-panjom.blogfa.com


    شما چه فکر میکنید ...؟! .... کدام قالب و کدام آدرس را انتخاب می کنید؟!
    سلام. نماز روزه ها قبول. التماس دعا.
  • هانیه جوان دوست
  • سلام!
    نماز روزه هاتو قبول اقای سر دبیر!
    همین!
    پس کی به دادم میرسی؟ در انتهای بی کسی کی به دادم میرسی؟؟؟؟ آقای باغ اطلسی
  • زهرا قربانی
  • سلام
    وبلاگ صداهای آشنا با موضوع مهاجرت به روز شد.
    منتظر نظرات شما هستیم
    التماس دعا
  • ســانـــاز مــنـــوچـــهـــری
  • سلام جناب فکری

    طاعات و عبادات قبول و البته مقبول درگاه حق

    واقعا که اللهم عجل لولیک الفرج
    به نام خدایی که در این نزدیکیست ...!
    سلام

    فرصتی بسیار کوتاه به ما داده اند،
    تا سرزنده باشیم،
    تا ترانه ای زیبا بخوانیم،
    و فرصت به پایان خواهد رسید.
    اری این گونه است که هر لحظه غنیمتی است!

    طاعاتتون مقبول درگاه حق
    همین!

    التماس دعا
    یاعلی
  • امام زمان (عج)
  • «اللهم عجل لولیک الفرج» ات منو کشت آقای سردبیر
    وقتی بیام زبونت رو اره میکنم
    و جلوی ساختمان جام جم دارت می زنم
    می دونی چرا؟
  • امام زمان (عج)
  • آدم به کامران نجف زاده لینک بده و از امام زمان حرف بزنه؟ البته بهت حق میدم وقتی نجف زاده نیویورک را جایزه میگیره شاید تو هم سرایدار توالت های جام جم بشی با حقوق ثابت که البته پول خون هموطناته!
    خجالت بکش نه از من
    از وجدان خودت
    پاسخ:
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    نماز روزه هاتون قبول دولت خدمتگذار باد
  • وحدان میثم فکری
  • امام زمان کجایی که این میثم از بس نون جام جم رو خورده از راه بدر شده دیگه حرف منم گوش نمیکنه
    اللهم عجل لولیک الفرج
    شاید این جمعه بیاید
    این فراغ به زودی پایان میابد ان شاالله
    شاید...
    حتما...
    کمکمون میکنه
    سلام
    وب خوبی دارید
    اگه خواستی میتونیم تبادل لینک کنیم.
  • چیزک سرای قرن 21
  • سلام ...

    آهای مردم دنیا،آهای مردم دنیا
    گله دارم گله دارم من از همراه اول گله دارم گله دارم

    آهای مردم دنیا ،آهای مردم دنیا ...
    گله دارم گله دارم من از دست اونا هم گله دارم گله دارم

    شما که حرمت اپراتورو شکستین ...
    کمر به بستن SMS بستین

    شما که روی بلوتوث قیمت گذاشتین ...
    ولی به جیب ما کاری نداشتین

    شما که حرمت موبایلو شکستین ...
    کمر به قطعی SMS بستین

    شما که روی بلوتوث قیمت گذاشتین ...
    ولی به آنتن دهیش کاری نداشتین

    فریاد من شکایت یه آنتن خرابه ...
    آنتنه که خسته از همه ، سیستم روزگاره

    گلایه من از sende ، حکایت پولش نیست ...
    ببین که این موبایل من چند ماهه که فولش نیست

    فریاد من شکایت یه سیستم خرابه ...
    سیستم که از همه زخمی روزگاره

    گلایه من از sende ، حکایت پولش نیست ..
    . برای من که از موبایل گفتم که باز فولش نیست

    اگه موبایل نباشه ،بلوتوث نیست ...
    اگه بلوتوث نباشه زندگی نیست

    نپرس از من چه آمد بر سر ، همراه اول ...
    جواب من به جز درماندگی نیست

    اگه موبایل نباشه،بلوتوث نیست ...
    اگه بلوتوث نباشه ، زندگی لوس نیست

    نپرس از من چه آمد بر سر اون موبایلت ...
    جواب من به جز کنار گذاشتنش با یه بوس نیست

    آهای مردم دنیا،آهای مردم دنیا ...
    گله دارم گله دارم من از همراه اول گله دارم گله دارم

    آهای مردم دنیا ،آهای مردم دنیا ...
    گله دارم گله دارم من از دست اونا هم گله دارم گله دارم

    سراینده :چیزک سرای قرن ۲۱ (ساناز منوچهری ) ...

    حالنوشت این اثر :

    این اثر گلایه مدار را در وصف آنتن دهی خرابه یکی از گوشیهای موبایلمان که چند ماهی است بلاستفاده در حال خاک خوردن است نگاشته ایم ...پیشاپیش از ابراز همدردی دوستان سپاسگزاریم ...

    گله هاتان همه جوره به سرم ... .... .... من از همه عالم همه جوره به درم !
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی امام زمانی که اون بالا کامنت گذاشتی
    با کامنت دومیت موافقم خرااااااااااااااااااااب در کل آدم هایی که به اینطور آدما لینک میدن مستحق... هستند
    این جا انگار حال همه حسابی خرابه پس دعای منم میشه:
    اللهم حول حالنا به ظهور الحجه
    طاعات قبول.موفق باشی.
  • گروه اندیشه باشگاه رادیویی جوان
  • *بحثی دیگر از مباحث اندیشه:عافیت در لیالی قدر...شما هم با ما باشید در این گفتگوی کامنتی...

    *نوای " یا علی " در فضای مجازی گروه اندیشه طنین انداز میشود،شما هم "یا علی" بنویسید...

    *فردا شب از ساعت 12 تا 2 بامداد،وحید جلیلوند،مهدی رستمی؛حسین مهکام و حافظ ایمانی در جمعی صمیمی به شب زنده داری خواهند پرداخت.صدای سید حسین حسینی نیز شنیده خواهد شد...

    با ما همراه باشید.

    التماس دعا.
    الهی...بر محمد و ال او درود فرست..و به فضل خود در اسایش بر من بگشای..و به قوت خود دست اندوه را بر من بشکن...و مرا در مورد انچه از ان شکایت دارم به مزید احسان خود کامیاب فرما..و در خواست مرا شیرینی اجابت بچشان..و به کرم خود رحمت و گشایشی دلخواه نصیبم کن ..

    صحیفه سجادیه
    اگه این جوریه پس خوش به سعادتت.
    خیلی از ما هنوز تو دعاهای دنیاییمون اسیریم.یا از اون بدتر اصلا" بلد نیستیم دعا کنیم.
    التماس دعا.
    یه طرح ختم دست جمعی قرآن برای اعضای حلقه ی وب گذاشتیم گفتیم شاید شمام بخواین مهمون افتخاریمون بشین!
    البته اگه تا وقتی که به وبتون سر میزنید از شب 23 نگذشته باشه!
    حضرت علی (ع) : سخترین گناهان ، گناهی است که گنه کار آن را آسان و ناچیز پندارد . شیوع گناه تنها چیزی ست که عظمت گناه را از دیده ها می برد و آن را در نظر فرد ناچیز جلوه می دهد ...
    ...
    در این شبهای سراسر برکت و رحمت ، التماس دعای فرج ...
    آقای جمعه های بی قراری ، ظهور کن ...
    ...

    از آشناییت خوشحالم
    بعد از مدت های طولانی رادیو رو روشن کردم.
    برنامه شب قدر 21 کلی حال و هوا رو عوض کرد. جای ما ازشون تشکر کنید.

    یاد قرار شبانه افتادم. هنوز هم ساعت 8:30 شب دلم برای قرارهایی که با شنیدن برنامه می گذاشتم و قول می دادم تا فردا پاش بمونم تنگ می شه.
    اما یه قراره که سعی می کنن هیچ وقت فراموشش نکنم: به فکر ماندن نباش، همه می روند و تنها خداست که می ماند.
  • ساناز منوچهری
  • سلام .... سلام به صاحب این شبها .... سلام به شب قــــــــــــدر

    امشب شب قدره .. شب بخشش و گذشت ... شب استجابت و دعا ... شب رقم خوردن سرنوشت یک ساله انسان توسط خدای مهربون ... امشب شب قدره و شب مهربونی خدا .... شب دوست داشتن همدیگه ... شبی که میتونی از صمیم دل خدای خودت رو صدا بزنی و ازش جواب بگیری .. شبی که درای اسمون بازه و دستای دعای من و تو پل میزنه به اسمون .... امشب بهترین فرصت برای اینکه با معبود خودت خلوت کنی ... و هر انچه که از هویدای دل بر میاد باهاش در میون بذاری ... امشب بهترین فرصته برای وصل شدن ... وصل شدن به حقانیت حق ...!


    بندگی هاتون قبول درگاه حق ...


    امشب شب قدره ... فقط یادمون باشه امشب وقتی به اون حس قشنگ عبادت و بندگی رسیدیم
    وقتی که حس کردیم خدا فقط به ما نگاه میکنه ... به یاد همدیگه باشیم و از صمیم دل در حق همدیگه دعا کنیم .... و یادی هم کنیم از همه اونایی که امسال دیگه بین ما نیستند
    روح همه شون شاد ...
    ......

    آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است
    یارب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است ....

    امیدوارم قدر امشب رو بدونیم و خدای مهربون یاری کنه تا از بهترین شب سال بهترین استفاده رو بکنیم و به یاد هم باشیم و بهترین سرنوشت رو خدای مهربون واسمون رقم بزنه

    طاعاتتون قبول و عباداتتون مقبول ..و حاجات و دعاهاتون به درگاه حق تعالی پذیرا باشه ایشااله .........................................

    یا علـــــــــــــــــــی مدد ... و

    در پایان شب قدر است قــــــــــــــــــــدرش را بدانید ...!!

    ... التماس دعای خییییییییییلییییییییییی فراووووووون .........
    سلام دوست عزیز
    ضمن آرزوی قبولی طاعات و عاقبت بخیری برای شما.
    با مطلب قرآنی «ما و خدا» منتظر تشریف فرمایی و استفاده از نظرات شما در «ثقلین» هستم.
    موفق باشید
    سلام خیلی خوشگل بود فرصت کردین پیش منم بیاید.....
    من علی نیستم
    من مزدور صدا و سیما هستم
    من علی نیستم
    من فقط از علی دم می زنم
    اما من کجا و علی کجا؟
    روزگار بی مولا چه روزگار بدی است!
    اما برای من و امثال من روزگار خوبی است
    آب گل آلود و ماهیگیری!
    شهرت و محبوبیت!
    ریگ مفت و گنجشک مفت!
    یک تیر و دو نشان!
    علی جان! روزگار بی تو عجب روزگاری است
    یا علی
  • محمد نیکنام(نقد کتاب/بروبچه های نت)
  • یا علی
    سلام.نماز روزهاتون قبول.
    من محمد نیکنام نویسنده وبلاگ نقد کتاب و دوست علی ضیا (هستم) هستم.

    اومدم چند تا خبر بدم :
    در جریان باشید که متاسفانه مدتی است فردی با اسم ایشون و به قصد از بین بردن خوش نامیشون داره حرفهایی رومیزنه که به هیچ عنوان با شخصیت و منش ایشون سنخیت نداره.
    حرفهایی که جنسشون از جنس حرفهای علی ضیا نیست.
    هر چند که علی عزیز به کمک ارتباطاتی که داشته و همچنین سیستم وب گذر این فرد روشناسایی کرده ولی با وجود اصرار های ما از بیان اسم اون شخص خود داری میکنه و به شدت اصرار داره که عابروی این فرد حفظ بشه ,

    به هر حال علی عزیز تا مدتی برای کسی نظر نمیذاره.
    و در همین راستا اگر کسی با نام ایشون برای شما نظری گداشت و یا نظری به اسم ایشون در جایی دیدید قطع به یقین بدونید که این نوشته ها, نوشته های علی ضیا نیستند.
    و لطفا به نوشته و نظرات این فرد مثل حرفهای بالا توجه نکنید ,چون این فردد قصد اذیت علی ضیاو دوستان رو داره.بی توجهی شما مثل ابی است بر روی اتش !

    واینکه لطفا این رو به بقیه اطلاع بدید تا دچار یک سو’ تفاهم درباره ایشون نشن.

    راستی ممکنه این شخص حتی از اسم من هم سو’ استفاده کنه ,ممکنه تا مدتی نظری برایتون نذارم,لطفا در مورد پیام ها دقیق باشید.
    یا علی
    چه خوب که دعای این روزهات همونی که گفتی اما
    راستی امام زمان کیه؟ما منتظر کی هستیم ؟اگه قرار از این بدتر بشه یعنی چی مشه؟
    اگه تونستی بگی کفر چه شکلی؟؟؟!!!!!!
    سلام اقای فکری یادتون بودیم تو شب قدر خواهشا منطقه اختصاصی تون رو زودتر اعلام موضوع کنیین تا ادمای مثل من که فقط دوشنبه میان نت بتنونن نظر بذارن ممنون
    خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم...

    عید بندگی مبـــــارک....
  • ساناز منوچهری(در باب تشکرات!)
  • سلام و عرض تبریک عید پساپس با یک روز تاخیر ... ( عید محترم فطــــر )

    بنده به عنوان یکی از همراهان ثابت ، پیش کسوت و فعال رادیو محترم جوان ،
    غرض از مزاحمت خدمت رسیدیم فقط یک تشکر جانانه از حضور انور جنابعالی در مقام نویسنده خوش قلم ( آورده اند که ... ) ویژه برنامه افطارماه مبارک رمضان ( به نام خدا ) داشته باشیم .. لطفا بنده را ببخشاییید که در بساط چیزی جز همین تشکر خشک و خالی نداریم !
    امیداست که هماره شاد و پاینده و برقرار باشید ...و در برنامه های اتی رادیو محترم جوان که به زودی دستخوش تحولات اساسی نیز خواهند شد .. ( مخصوصا در حیطه آنلاین شدن و احتمالا شنیده شدن هر چه بیشتر ! ) ... نیز هماره شما را زیارت بفرماییم ...
    باز هم سپاس از تلاش یک ماهه تان .. درود بر شما ... و فعلا بدرود ...

    امضا ... @ ... ســــانــــاز مــنــوچـــهـــری همراه همیشه در صحنه رادیو جوان
    سلام
    آمین
    سلام برادر عیدت مبارک کوشی بابا ماه رمضون تموم شده تو هنوز روزه ای و یاد سحر میکنی؟؟؟؟؟؟
  • manoradiojavan.blogfa.com
  • سلام رادیویی اصیل

    وبلاگ اختصاصی من و رادیو جوان افتتاح شد !

    این وبلاگ مکانی است برای سرک کشیدن شما اهالی رادیو
    در این وبلاگ برنامه های رادیو جوان زیر تیغ نقادی ما جا خوش خواهند فرمود !

    .............اجرای برنامه از شما ... نقد و بررسی موشکافانه از ما .....................
    _____________لطفا به وبلاگ من و رادیو جوان تشریف بیاورید _____________

    آدرس برنامه های در دست اجرا و در حال اجرای خود را لیست کنید که به ترتیب مورد بحث و بررسی قرار بگیرند!( مخصوصا برنامه های تازه احداث شده در ماه مهر)
    خوبی الان؟؟؟ نکنه داداشتو تو برنامه ویژه سحر دیدی الان کپ کردی حاضر نیستی دست از این پستت بکشی
    سلام
    خوبین؟
    بابت برنامه دیشب تشکر
    برام جالب بود فقط شنیدن صدای محمدرضا حسنیان بدون دین چهره اش
    موفق و پایدار باشین
    ...ای روزهای خوب که در راهید!
    ای جاده های گمشده در مه
    ای روزهای سخت ادامه!
    از پشت لحظه ها به در آیید!
    ای روزهای آفتابی!
    ای مثل چشم خدا آبی!
    ای روز آمدن!
    ای مثل روز آمدنت روشن!
    این روزها که می گذرد هر روز
    در انتظار آمدنت هستم!
    اما با من بگو آیا من نیز
    در روزگار آمدنت هستم؟!
    سلام برنامه دیشبتون گوش دادم خیلی خوب بود
  • سمیرا(رادیویی)
  • سلام برنامه اینجا شب نیست خیلی عالی بود مثل همیشه غا فلگیر کننده بود با اقای حسینیان و موسیقی های اقای محمدنیا.یه پیشنهاد دارم خوشحال می شم جوابش را بهم بدید شما دیشب با هفته دفاع مقدس شروع کردین من میخوام پیشنهاد بدم همیشه این قسمت را داشته باشید. البته من میتونم براتون قسمتی از زندگی نامه هاشون را براتون بذارم منظورم اینکه براتون بنویسم. اگه موافق بودین بهم خبر بدید
  • تالار نقادان رادیو جوان
  • سلام رادیویی اصیل
    در تالار نقادان رادیو جوان ، برنامه های رادیو جوان زیر تیغ نقادی شما
    لطفا تشریف بیاورید و دیدگاهای خود را در رابطه با تحولات اخیر شبکه جوان با برنامه سازان رادیو جوان در میان بگذارید
    منتظریم ...

    manoradiojavan.blogfa.com.... اگر زحمتی نیست ،به دوستان خود بگویید !!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی