انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

شنبه, ۴ مهر ۱۳۸۸، ۰۴:۱۶ ب.ظ
سلام. از اینکه مدتی نبودم و چیزی ننوشتم شرمنده ام. باور کنید نظرات شما رو می خوندم. فقط فرصت نوشتن نداشتم.

برنامه ی (اینجا شب نیست) بامداد جمعه با سردبیری بنده ی حقیر روی آنتن میره که بعضی از دوستان لطف داشتند و سعی می کنیم که بهتر هم بشه. 

  • میثم فکری

نظرات  (۶)

سلام
خدا قوت
تشکر ویزه بابت برنامه منطقه اختصاصی
میدونم که دیر به جمع شنونده هاتون پیوستم
اما میخوام که از این به بعد همیشه باشم
ایشالله...
خدا قوت بابت اینجا شب نیست
و ارزوی موفقیت و بهتر بودن از دیروز
مثل صاایران
موفق باشین
یا علی
  • زهره حسنی
  • سلام

    من که هنوز از رادیو جوان قهر هستم اما گاهی روزای یک شنبه برنامه مثلث رو گوش میدادم که توی چندتا از برنامه ها چقدر از آمریکا و همه چیزش بد میگفتید تا همه ما ایرانیها بیشتر از همیشه از این کشور و مردمانش متنفر بشویم !

    اما من از یه آمریکایی خیلی خیلی خوشم میاد حالا شما هرچی بد بگید بازم

    از اون آمریکاییه خوشم میاد ( جین وبستر ) نویسنده کتاب بابا لنگ دراز

    تازه ( جک لندن ) نویسنده سپیددندان هم هست و خیلی چیزای دیگه .....

    ×××××

    این برنامه های شبانگاهی ( اینجا شب نیست ) هم نمیتونم بشنوم آخه ساعت 10و نیم 11 شب مثل بچه آدم میخوابیم و نمیتونیم تا نیمه های شب و بامداد روز بعد بیدار باشیم

    ×××××

    بعد از چندین ماه این اولین کامنت من اینجا بود ! فقط میخواستم اظهار نظر کنم

    همین !
  • زهرا شریفی
  • ممنون عالی بود ..................فقط کاش میتونستم زنگ بزنم یا وبلاگی داشتی
  • سمیرا(رادیویی)
  • سلام براتون کامنت خصوصی زدم حتما بخونید ممنون
  • زهره حسنی
  • دوباره سلام

    امروز اومدم یه توضیحی بدم مبادا از نوشته های من کسی دچار سوتفاهم بشه !

    من ازسیاست... سیاست مداران آمریکا هیچ وقت خوشم نمیاد یه وقت کسی فکر نکنه حالا که من بعضی از آمریکاییها رو خیلی دوست دارم به معنای اینه که کلا ازهمه اونا خوشم میاد درواقع حرف اصلی من این بود که :

    همش ازبدیهاو دشمنیها حرف نزنیم به قول حضرت حافظ ( همشهری گلم )

    عیب می جمله چوگفتی هنرش نیز بگو
    هرچند در برابر، شرمنده ایم از تو

    اندر میان میدان، ما را تو می شناسی



    با احمدی به راهت سرباز بی نظیریم

    صد بار سر ببازیم ، ما را تو می شناسی



    ما رهرو شهیدیم ، از یأس بی نصیبیم

    امید قلب زهرا(س) ، ما را تو می شناسی



    هر لحظه از وجودت عطر نگار آید

    گلزار بی خزانی ، ما را تو می شناسی



    ما عکس یار گیریم از لحظه لحظه رویت

    ای سید خراسان، ما را تو می شناسی



    کی می شود بیاید ، برداری آن علم را

    بستیم توشه راه ، ما را تو می شناسی علی اصغر – یه نسل سومی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی