انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

تاکسی نوشت...

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۸۸، ۱۰:۵۶ ق.ظ
توی تاکسی نشسته بودم. مسافر عقبی به راننده گفت: آقا! بی زحمت ضبط یا رادیوت رو روشن کن.

من و بقیه تعجب کردیم. چون معمولا می گن خاموش کن!

راننده روشن کرد و مسافر عقبی شروع کرد به صحبت با موبایلش. و این حرفها:

 سودش ۲۰ درصد میشه. میخوای بخواه نمی خوای هم به ...

اگه سر برج پول رو نیاری پدرت رو ...

معامله جوش خورد و بد به یارو انداختیم..

...

مسافر خیلی خونسرد بود ولی همه ی ما مضطرب.

تتمه: کاش فقط به رادیو گوش می کردیم!

  • میثم فکری

نظرات  (۲۹)

  • ساریناجون
  • دهانتان را با ذکر صلوات خوشبو کنید* اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم * الهی آمین ممنون به خاطر وبلاگ زیبات واقعا قشنگه ارسال اس ام اس روزانه 4 عدد از سایت زودی بیا ثبت نام کن
    ................
    این یعنی ابراز وجود ! فقط !!
    یه چی بپرسم ؟ شما فقط تو وبلاگ اونایی می رین که بتون می گن بیا ؟
    پاسخ:
    کمتر فرصت بازدید دارم.الان هم که شما آدرس ندادید
    العجب!
    آخرالزمون شده!
  • سینا هنربخش
  • ُسلام...

    پس نتیجه می گیریم که : ((رادیو خیلی خوب است...))

    می گم خوب الکی الکی و مفت و مجانی تبلیغ رادیو رو کردید ها...

    شاد باشید

    خدا نگهدار

    سینا هنربخش
    ما که نفهمیدیم حالا این طرف واسه چی گفته رادیو رو روشن کن؟؟
    تو که میخوای با موبایل حرف بزنی نمیگی سال اصلاح الگوی مصرف یه خرج الکی بابت بنزین سوزوندن اضافی ضبط نده این راننده ی بدبخت
    حالا چه موجی بود رادیوهه؟؟؟ رادیو پیام بود یا فردا؟؟؟(چون مطمئنا کسی این روزا رادیو جوان که گوش نمیده مگر بعضی برنامه هاشو)
  • فاطمه حسن ابراهیمی
  • گاهی گوش کردن به این چیزا هم لازمه. تا بفهمیم دنیا دست کیه.
  • مائده بنابی
  • اون بیجاره می خواسته یه کم سر و صدا زیاد بشه و شما مکالماتشو گوش ندین ولی انگار نتیجه برعکس بوده!!!
    شما نمی دونید نباید گوش می دادین ؟؟؟؟؟؟؟
    رادیو روشن بود یا ضبط حالا؟
    پاسخ:
    رادیو
  • منتظر منجی
  • من اگه بودم تا 1هفته اعصابم خورد بود!

    یکی به این سوال من جواب بده...
    من تاکی باید با غصه ی روبه رو شدن با ادمایی که ادمیت رو از یاد بردن از خونه بیام بیرون؟؟
    چرا 1جوون باید روزی چند بار ارزوی مرگی نجات بخش کنه...؟
    به نام او
    سلام.
    اوه.......چه آدم عجیبی.چقدر این روزها این آدم ها رو راحت می شه پیدا کرد.
    فکر کنم این اتفاق بدی باشه.
    این ویروس مسریه،باید مراقب بود!
  • زهرا شریفی
  • باورت میشه تو مسیر رشت به روستامون جیرده راننده ها فقط رادیو جوان گوش می کنن واسه همین خیلی خوشحالم که اهالی روستامنون هم رادیو جوانی شدند حس خیل خیلی خوبیه اخه من اگه هنذفری همراه نداشته باشم مسیر نیم ساعته تاد رشت رو با طیب خاطر تو ماشین ولطف راننده های اون مسیر رادیو جوان گوش میکنم تازه خبر ندارین تو تاکسی های داخل شهر رشت همهم همین طور .......می گی نه بیاین رشت تا باورتون بشه ............ممنون بابات موضوع مرگ یه دنیا ممنون
  • نیره غدیری
  • کاش های زندگی زیاد بشند پدر آدم رو در میارند... مواظب خودت باش
    متنفرم از این آدمهای تازه به دوران رسیده ای که انگار همه جا دفتر کارشان است و همه جا خانه شان و همه هم کارگرانشان و زیردستشان.
    بدبخت ما که مجبوریم تحملشان کنیم.
    موفق باشید
    یاعلی.
  • نرگس محمدی
  • سلام.
    زیبا بود.
    ممکنه یه خواهش از یه سردبیر رادیویی بکنم:
    از کلبه حقیرانه من هم دیدن فرمایید.

    ضرر نمی کنید.

    از عرش سلام سرمدی آوردند ..... آیینه ی حُسن سرمدی آوردند
    با آمدن رضا(ع) از باغ بهشت ..... یک دسته گل محمدی آوردند

    میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،
    نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا-ع مبارک باد.

    فعلا......
    سلام آقای سردبیر

    میلاد امام رضا(علیه السلام)مبارک.
  • سمیرا(رادیویی)
  • سلام ولادت حضرت عشق مبارک.اقای فکری نازنین خواهش می کنم جواب سوالما بدید لطفا. راستی جوان ایرانی سلام بی نظیر با اینکه من فقط 2 روز تو هفته می تونم کامل گوش کنم اما روزای دیگه حدود 15 دقیقه از برنامه را می تونم گوش کنم اما همیشه انرزی میده. موفق باشید
    هوالمحبوب

    هر چند حال و روز زمین و زمان بد است
    یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
    حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
    آنجا برای عشق شروعی مجدد است


    سلام.عیدتون مبارک.
    یاعلی.
    سلام برادر

    شما تازه اومدین ایران ؟مثل اینکه تا حالا این نوع گفتگوها به گوشتون نخورده ؟

    راستی میلاد امام رضا (ع) برشما مبارک .
  • هانیه جوان دوست
  • سلام!
    گاهی وقتا منم التماس میکنم به راننده ی سرویس دانشگاه که عمو رادیوت روشن کن تا صدای این دخترا عذابم نده!
    اخه ادم اینقدر هم حرف میزنه؟!!!!!
    کاش واقعا!کاش
  • رهگذر تاریکی
  • والا اون بنده خدا هم همین قصد و داشته که گفته رادیو رو روشن کن
    شما کنجکاوی کردی یه ذره
    سلااااااااام

    8/8/88 رو با تاخیر بهتون تبریییییییییییییییییک میگم

    ببخشید تو این مدت سرم خیلی شلوغ بود نتونستم بهتون سر بزنم و فقط تونستم تو منطقه اختصاصی نظر بذارم .

    قالب وبلاگتون خیلی خوشگل شده ... نوشته هاتون مثل همیشه دلنشینه
  • سمیرا(رادیویی)
  • سلام لطفا یه ادرسی از حاج اقا سرلک یا شماره تلفن می خواستم از ایشان در دانشگاهمان دعوت کنم
  • سروه و سیمین

  • ای بابا...
    ولی عوضش ماهمیشه صبحا رادیومون روشنه!و همه هم گوش میدن!فقط هم رادیو جوان!
    بابام اکثرا می خنده ومیگه آخه این چه برنامیه گوش میدید؟(خودشم همیشه گوش میده و لذت میبره ولی میخواد حال مارو هم بگیره)
    ماهم که مثل همیشه سراپا گوش فرا میدهیم و لذت میبریم.
    ...
    این آقاهه هنوز داره فحش میده؟؟
    دست از سرش بردار برو یه پست دیگه بزن غیبت یکی دیگه رو بکن
  • ساناز منوچهری
  • سلام .. تاکسی نوشت !!!

    آرمش آشناس !
    آهان اینجا شب نیست هم ...
    درسته ...؟

    اینجا شب نیست بی نظیره ....منطقه اختصاصی هم همینطور
    مرسی از همتون ...به خاطر این همه مهربانی
    سلام

    اگه دوست داشتین به من سر بزنین .خوشحال میشم .
  • roshanak shahrzadi
  • salam.omidvaram hamishe sjhad bashid

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی