انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

برای خود یا خدا؟

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۸۸، ۰۲:۴۲ ب.ظ

همیشه آن‌گونه که می‌خواهیم نمی‌شود، حتی زمانی‌که به خیال خودمان می‌خواهیم برای خدا کار کنیم.

شاید سوال کنیم که چرا برای خدا هم گاهی کارمان به سرانجام نمی‌رسد ولی اگر دقت کنیم خواهیم فهمید!

  • میثم فکری

نظرات  (۳۳)

گاهی هم به سرانجام میرسد . ولی آنگونه که ما میخواهیم نه.
الهی به داده ات شکر که نعمت است و نداده ات که حکمت است....
«هر عیب که هست از مسلمانی ماست / اسلام به ذات خود ندارد عیبی» که می‌گن مال همین موقع‌ست..
  • انوشه میرمجلسی
  • شاید اشکال از فرستنده باشه نه گیرنده !
    برادر من یه خورده فک کنی میفهمی که: خانه از پایبست ویران است
    به نام او



    الو سلام.............

    منزل خداست؟.................

    این منم مزاحمی که آشناست.............

    هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است...............

    ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست.....

    شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است...............

    به ما که می رسد ، حساب بنده هایتان جداست؟...............

    الو ...................

    دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد...........

    خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟...........

    چرا صدایتان نمی رسد کمی بلند تر................

    صدای من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟...............

    اگر اجازه می دهی برایت درد دل کنم.............

    شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست...............

    دل مرا بخوان به سوی خود تا سبک شوم.................

    پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست..........

    الو ، مرا ببخش ، باز هم مزاحمت شدم.....................

    دوباره زنگ می زنم ، دوباره ، تا خدا خداست.........

    دوباره ............. تا خدا خداست...........
    اگر کار به سرانجام نمی رسه فقط دلیلش اینه که خدا نمی خواد یعنی در سرنوشت ما مقدر نشده .روند زندگی همه ی آدما به همون شکلیه که از ابتدای خلقت در سرنوشت اون آدم معین شده .پس فرقی نمی کنه که شما کاری رو برای خدا انجام میدین یا غیرخدا .اگه به سرانجام رسید خواست خداست و اگرهم نرسید بازهم خواست خداست .
    سلام

    تشکرررر

    تشکرررررررررر

    تشکرررررررررررررررررررررررر

    از شما به خاطر اجرای زیباتون !!!
  • غربیه ی دیروز
  • 1: از ته دل نمیخواهیم که نمیشه خواستنمون لسانیه
    2: چون مغرور میشیم که ما میخواهیم برای خدا کاری انجام بدیم نمیش خدا بخواد میشه
    3: شاید تو همون کاری که برای خدا انجام میدیم ریا باشه که به سر منزل نمیرسه
    کلید همه این کارها ایناست
    دلی صاف بدون غرور وفقط فقط برای خدا با رمز انشاالله
    هرچه دلم خواست نه آن شد
    هرچه خدا خواست همان شد
    آره کمی دقت و تامل بایدش-
    خدا کنه زودتر سردردهاتون خوب شه
  • ساناز منوچهری
  • سلام ....

    یه عکس خانوادگی به مناسبت روز ملی ازدواج از یک زوج خوش بخت ( البته با اجازه رسمی از خودشون !!) توی وبلاگم گذاشتم ...دوست داشتی بیا ببین ....

    البته تاریخش رو از پست فروردین به الان کشوندم ....احتمالا زیارتشون کردین ولی دیدار مجددشون خالی از لطف نیست ...!
    ........................

    عجب صبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــری خـــــــــــــدا دارد ....
    بروزم ...........
    وقتی نیتمون خدایی باشه .... وجدانه قلقلکمون نمیده !‌ شخصیته قرچ قرچ خورد نمیشه ! شب هم راحت خر و پفمون براهه !

    حتی اگه به سرانجام نرسم دوست دارم نیتم خدایی باشه تا غیر خدایی !

    تاپیک جالبی بود مرسی !
    از دغدغه های این روزای منه !‌
    اومدیم نبودید

    (آپ یا همان به روز نبودید!)
    بازم اومدیم نبودید !
    بابا تو این سرما شال و کلاه میکنیم میایم میبینیم نیستین میخوره تو ذوقمونا !
  • سید یاسین
  • سلام سردبیر ایرانی...!
    خوبید آقای فکری؟
    نبینم فاز غم گرفته باشی؟
    استاد راستی چطور شد که به فکر ساختن جوون ایرانی سلام افتادید؟
    یه کم از خودتون هم بگید برامون؟
    ما خیلی دوستتون داریم و برنامه تونو هر روز صبح از اول تا آخر گوش میکنیم و عرض میکنم که دو سه تا از وزارتخونه هارو که من باهاشون سرکار دارم باید عرض کنم که با افتخار برنامه شما رو گوش میکنند شدیدا...
    روز بهروز بهتر باشید انشاالله
    بروزم ........... با عرعریسم .........
  • علی محمد مسیحا
  • سلام میثم خان . به ما هم یه سری بزن.
    با سلام و عرض ادب خدمت شما برادر بزرگوار , سردبیر محترم رادیو جوان.

    مهم نیست که قفل ها دست کیست ,

    مهم آن است که کلیدها در دست خداوند مهربان است.

    از برنامه بسیار خوبتان تشکر میکنم.یا علی در پناه حق.

    التماس دعا
    تا به سرانجام رسیدن رو چی و بدونیم و چی باشه.یا علی
    سلام
    برنامه این جا شب نیست مصادف با شب عرفه است وصیت نامه شهید کاظمی یک التماس و درخواست عاشقانه به درگاه خداست و مناسب با بخش شهدای برنامه شما.براتون ایمیل کردم لطفا بخونیدش.
  • فرید صلواتی
  • من از west متنفرم
    سلاااااااااااااااااااام

    عیدتون مباااااااارک
    به نام او

    زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزماسماعیلی.

    سلام.عید مبارک.

    ممنون به خاطر برنامه ی دیشب.

    یاعلی.
  • هانیه جوان دوست
  • سلام!
    چون اولش برای خداس ولی وسطا دیگه خدا یه نماست برای کارمون!
    نمیخواییم ها ولی ریا میشه!حس بدی داره!
    من واقعا ازتووووووووووون تشــــــــــــــــــــــــــــــکر میکنم برای اقای امیرمحمد سمسامی!
  • هانیه جوان دوست
  • راستی کاش یک بار هم این ورها بیاین!
  • گروه آزاد
  • برای یک روز شماری جانانه آماده باشید !
    قربان تا غدیر
    همگام با منطقه آزاد
    یک قرار !
    قرار است از قربان به سوی غدیر برویم : قدم زنان ! هر روز ...

    "راستی یک خبر یواشکی : ممکن است در این چند روز ردی از صدای وحید جلیلوند را هم در منطقه آزاد بیابید ! "


    با ما باشید (لبخند)
    سلام
    من دب وبلاگ برنامه جوان ایرانی سلام عرض ارادت کردم
    امروز از اینجا سر درآوردم /راستی یعنی ما باری خودمون انجام میدیم که نمی شه
    وبلاگ جالبی دارین از این به بعد هر روز میام مزاحمتون میشم
    سلام.میخواستم بابت برنامه اینجا شب نیست و اجرای زیبای اقای صمصامی تشکر کنم.شاد باشید و موفق
    بیشتر که فکر کنیم می فهمیم
    دقیق دقیق
    خالص خالص
    همین است راز تلخ آن
    برای من بود و یا او؟!...
    دل جواب می دهد
    برای من...
    دل،من را گول نمی زند.برای من بود.برای من!
    otra cosa con todo respeto el gran problema con los infoproductos es que deben ser actualizados llamese software, libros digitales audio lissbo,porcast,video poscast, etc esa es otra verdad que nadie te dice simplemente crea un infoproducto que eso seguira vendiendo solo eternamente, no todo producto digital merece una actualizacion periodica especialmente los productos digitales son facilmente copiados.
  • car insurance quotes
  • Neeley- I love the idea of adding a strand of lights, looking forward to see how that works out! I am using the machine on my ornaments. I kind of avoid hand sewing like the plague ;). Plus I have so much fun on the machine. I'll have a post about my ornament progress soon!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی