انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۸۸، ۰۶:۱۹ ق.ظ
به این فکر می کنم که آیا اعتبار و آبرویی دارم. اگر دارم این اعتبارم پیش کیه و به چه خاطر؟ و اگر ندارم چرا؟

این روزها به این فکر می کنم. شما هم فکر کنید*

*طرف بعد از این همه مدت اومده چی می گه؟!

  • میثم فکری

نظرات  (۲۲)

  • علی قربانی
  • با عرض سلام و ادب خدمت شما سروران عزیز .
    با سعی و تلاش خود وبلاگ خوبی را مدیریت می کنید انشاء الله در زندگی هم موفق باشید .
    نظر شما می تواند سازندة مطالب وبلاگ ما هم می تواند باشد . از نظرات مفید خود مرا یاری دهید .
    سلام
    راستش بیش از بیست روز منتظرتون بودم، که برگردین،
    حالا هم بعد برگشتن خودتون بگین این همه مدت چرا نبودین؟
    می خواین باور کنین، می خواین باور نکنین، این مدت منتظر جملات قصار زیباتون بودم،
    آخه با اجازه تون کمی کش می رم.
    التماس دعا هم دارم خیلی.
    داره فکر می‌کنه!
  • مریم مقنی پور
  • :-؟
    سلام. ما همچنان منتظر مطالب پربارتان هستیم.
    درود بر شما
  • انوشه میرمجلسی
  • ×والله!
    راستی اولین کامنت رو دوباره بخونید! اسمش چقدر آشناست!
  • هانیه جوان دوست
  • خدایی ناکرده خدا دستش بلغزه و حواسش نباشه به ابرویم ....ابرویی ندارم!!!
    خدا نباشه که مخفی کنه ابرویی ندارم!
    میگم خیلی فعال شدینا!
    سلام.
    اقای فکری بعد این همه مدت اومده که بازم فکر کنیم!خب فکر می کنیم...!
    از بس فکر کردیم هر چی فسفر بود تو اون بالا خونههه آتیش گرفت...
  • سمیرا (رادیویی)
  • سلام اقای فکری باور نمیکنم به روز کردید تولد رادیو جوان مبارک.خوشحال میشم به منم سر بزنید
  • سمیرا (رادیویی)
  • خوش به حال انهاکه...دندان عقلشان را کشیده اند!گاهی که به اطرافم فکر میکنم...فکم تیر میکشد!!!
  • سمیرا راهی
  • سلام ...

    چه سوالی ....

    چقدر فکر کنم راستی ؟
    به من بگو تو چیستی ؟ تو کیستی و از کجا آمده ای ؟

    تو چیستی ؟ آبرو !

    که از همان اوان کودکی اهرم سرکوب من بودی و عامل رنج و عذاب مادرم .

    آری بگو ! چرا مادرم همیشه بخاطر تو صورت خود را می کند و برروی خود می زد؟

    بگو تو چیستی ! که برای تو همسایه از همسایه می ترسد، دوست از دوستِ دیگر

    و خواهر از برادر و مرد و زن از همدیگر !

    یادم می آید، آبرو!
    سلام رفیق...
    چطوری؟
    نمیگم کم پیدا که در واقع ناپیدا شدی.
    نه تو...
    هممون رو می گم.
    عجب دنیایی شده ها...
    .............................................
    به وبلاگ ما هم سر بزن
    فضای خوابگاهها و...رو زنده کردیم.
    سلام بر شما :

    با تاخیر تولد رادیویه دوستداشتنیه جوان را به شما و همه ی عوامل گل و شنونده های عزیز رادیو تبریک می گم و شما را به جشن تولدی که در وبلاگم برای رادیو جوان گرفتم دعوت می کنم ....

    حتما تشریف بیارید منتظر حضور سبزتون در این جشن تولد هستم ....
    ارزو دارم معروف بشم لینکم میکنی بهم سر بزن بیشتر خبرنگارا لینکم کردند
  • الهه آرانیان
  • فکر کردن بهش ضرری که نداره.فکر می کنم!
    باشه برادر.
    می ریم فکر می‌کنیم، دیگه چرا تحقیرمون می‌کنی؟
    هرچه هست از قامت ناساز بی اندام ماست
    ورنه تشریف تو بر بالای کس کوتاه نیست
    با سلام
    سایت آقای محمود رییسی را با عنوان
    "خردنامه " پیدا کردم
    مطلب جدیدی از باستان شناسی عشایر ایران نیز
    منتشر کرده اند.
    http://khradnamah.persianblog.ir/
    به نام او

    سلام آقای فکری.تقریبا همین الن برنامه تموم شد.چقدر چسبید!ممنون بابت این همه تلاش و زحمت.اجرای خانم هاشمی هم مثل همیشه دلنشین بود.
    سپاسگزارم.

    شاد باشید.
    یاعلی.
    سلام
    اومدم دعوتتون کنم
    خوشحالم میکنید
    در پناه حق
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی