انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

قدر عافیت...

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۸۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ
تا زمانی که تنها به عافیت خود می اندیشیم لذت پایان رنج مردمان را نخواهیم چشید.

 

  • میثم فکری

نظرات  (۵۰)

سلام
بی تعارف خیلی زیبا بود و البته جای تامل داره.
سلام دوست عزیز
من هم یک رادیویی هستم هرچند وبلاگم هیچ ارتباطی با رادیو ندارد از خوندنم وبلاگ تون خوشحال شدم با اجازه تون لینکتون کردم
شاید...
دقیقا...
حرف حق جواب نداره آقای فکری
  • هانیه جوان دوست
  • خیلی ها به عافیت خودشون هم نمی اندیشند !
    چقدر راه است تا فهمیدن !
  • شازده کوچولو و اس اس تی
  • در زمونه ما حتی به حتی به رنج مردمان اندیشه نمی شود چه رسد به چشیدن پایان رنج شان
    ثانیه ثانیه عمرت به شیرینی و زلالی عسل
    راستی اووووووووووول
    یا علی
    قشنگ بود و تامل برانگیز
  • انوشه میرمجلسی
  • و این = خودخواهی!
    سلام
    سلام ...

    خوشبخت کسی است که راه قدر دانی از خدمت دیگران را بلد است و شادی دیگران را به قدر شادی خود حس می کند ...
    سلام
    درسته...

    موفق باشید
    سلام....
    فردا 29 فروردین تولد گوینده توانای رادیو سعید پورمحمودی است...
    از همینجا به ایشون تبریک میگم وبعد ازتون خواهش
    دارم به این وبلاگ سربزنید یه تولد کوچولو گرفتیم..

    http://saeed-pormahmodi.blogfa.com/
    منتظرتون هستیم...
    فعلا....
    شاد باشید.....
    سلام آقای فکری ...

    ممنون از منطقه اختصاصی این هفته ...

    موضوع خیلی خیلی قشنگی بود ...

    تنهایی رو خیلی دوست دارم اما همون طوری هم که تو برنامه گفتم به شرطی که

    خودم انتخابش کرده باشم !

    اما این روزا برعکس شده انگار ... تنهایی رو برام انتخاب کردن ! به وجود اوردن .

    موفق باشی همیشه سردبیر خوش فکر رادیو .
    سلام

    سوال
    فنجون
    یازدهم
    کافه
    دریچه :

    به نظر شما خط قرمز وجود داره یا ساخته ذهن آدماس؟

    منتظر
    نظر
    شما
    هستیم
    در
    کافه
    دریچه !
    زیبا
    قابل تامل
    سلام بر میثم فکری

    خوبین ؟

    خیلی وقته اینجا نیومدم دلم تنگ شده بود

    این روزا کم وقت می کنم رادیو گوش کنم کلی دلم برای منطقه اختصاصی تنگ شده

    هر چند من اینو بگم که منطقه اختصاصی یه سر عیبا داره و شنونده رو ارضا نمی کنه
  • سید علی میرآئیز
  • سلام آقای فکری
    خدا قوت
    من از گرگان هستم روستای حیدراباد
    راستشو بخوای بعضی صبحها برنامه شما رو گوش میکنم
    باید بگم واقعا برنامه شما روح داره و آدم حسش میکنه آخه برنامه های رادیوئی الان با هجوم شبکه های ماهواره و تلوزیون و اینترنت و غیره خیلی سخت مخاطب پیدا میکنه ولی با این حال برنامه شما خیلی جذابه و من از 6 و نیم تا آخر برنامه شما رو گوش میکنم و استفاده میکنم
    واقعا دستتون درد نکنه
    فقط یه نکته رو بگم که برنامه شما بدون نیما کرمی هیچه!!!
    و فکر میکنم برنامه شما بدون نیما کرمی مثل اینه که من بیام و بجای آقای مشایخی نقش کمال الملک رو بازی کنم!
    بازم خدا قوت میگم و دمتون هم گرم
    امیدوارم همیشه موفق باشید
    خدانگهدار
    سلام...

    بقای گروهی! در رنج مردمان است پس چرا عیش عافیت طلبی خود را با طعم پایان رنج مردمان منقص کنند.
    سلام آقای فکری ...

    این جمله رو یه دوست برام ؟ sms کرد ... خیلی قشنگ بود گفتم برای شما هم بنویسم ...


    هر کس بخاطر ظلمی که بهت کرده، مستحق مجازاته. اگه ببخشیش، اونو از حقش محروم کردی ...

    تولدمه
    خوشحال میشم بیاین
    سلام ...

    دیگران به جای ما آمدند و ما به جای دیگران رفتیم. هیچ یک ندانستیم
    ماندن از آن ما بود یا رفتن.
  • رادیو جوونیه اصیل
  • هستم در پیچ و خم امتداد یک نگاه و در کنار طعم گس زندگی ...هستم کنار لبخند ساده ی آوار و کنار هجوم سخت دیوار ...
    هستم اما نه آنگونه که باید ....

    و در پی او که با من هست و نیست
    میگردم و تو هم اگر بدنبال من آمدی شاید میان امواج _فرقی ندارد کدام_ پیدایم کردی
    تااخرش با من باش
    من وبلاگمو تازه تازه راه اندازی کردم دوس دارم قدم رنجه کنید
    منت برسر بنده بگذارید وتشریف بیارید
    اگر مطلبم ارزششو داشت نظر بذارید
    پیشا پیش ممنون از حضورتون
    امضا:یک رادیو جوونی اصیل
    سلام آقای فکری ...

    با یه دلنوشته به روزم ...

    منتظر نگاه قشنگتون هستم .
    آیا شنیده میشویم؟
    لطفا بیا و نظرت رو بگو.
    70سالگی رادیو مبارک.
  • رادیو جوونی اصیل
  • هفتادمین سالگرد رادیو بر شما رادیو جوانی اصیل تبریک می گویم
    پاینده باشید
    سلام بر شما :

    تولد 70 سالگیه رادیو رو خدمت شما تبریک می گم ...

    یه جشن تولد برای رادیویه 70 ساله در وبلاگم گرفتم خوشحال می شم تشریف بیارید و در این جشن حضورتون و ببینم ...

    موفق و سلامت باشید

    یاحق
    سلام

    سوال
    فنجون
    دوازدهم
    کافه
    دریچه :

    وضعیت فوتبال ایران را چطور می بینید؟؟؟

    منتظر
    نظر
    شما
    هستیم
    در
    کافه
    دریچه !
    سلام دوست من
    جمله ای کوتاه
    اما پرتامل
    سلام.
    حال شماخوبه_
    راستش تولد رادیو بود.دلم میخواست به ی از این رادیویی ها تبری بم.یهو یادم افتاد وب شما تو بیوندام هست.منم ذوق ذوق .اومدم اینا تا بهتون تبری بگم.
    خسته نباشید.سلام مارو به مع رادیوییتون برسونید
    یاعلی
    سلام جناب آقای فکری :

    انتخاب شما به عنوان قائم‌مقام گروه اجتماعی شبکه سوم سیما را خدمتتون تبریک می گم امیدوارم همواره موفق باشید ...
    راستی رادیو رو که ترک نمی کنید ؟؟؟؟
    آرزوی پیشرفت و موفقیت روز افزون برای شما و همه ی عوامل خوب رادیو ...
    ها ؟؟
  • رادیو جوونی اصیل
  • سلام

    دیروز جای بهترین و خاطره انگیز ترین صدای دنیا خالی بود
    یادش گرامی
    با این قطار، گریه کجا می برد مرا

    از کوچه باغ نور و صدا می برد مرا

    این سان که در سیاهی شب محو می شود

    گویی زِ یاد و خاطره ها می برد مرا

    تنهاترین مسافرم، انگار این قطار

    تنها از این میانه می برد مرا

    بلقیس من! ببین که چه سرکش چو باد مست

    هوهو کنان زشهر سبا می برد مرا

    من با تو شادم ای گل من، ای بهار من

    دور از تو شادم ای گل من، ای بهار من

    دور از تو سیل غم، به خدا می برد مرا

    دست مرا بگیر که دست تو خوب من!

    تا سرزمین سبز دعا می برد مرا...
  • ساناز منوچهری
  • سلام

    حرف حق جواب نداره!
    قدر عافیتم ..آره دیگه
    نظر شما در مورد دوشیزه اردیبهشت چیه ؟
    دوشیزه اردیبهشت مشتاقانه منتظر دیدن نظرات شماست .
    سلام
    اقا پس شما تلویزیونی شدی دیگه؟!
    قائم مقام گروه اجتماعی شبکه سه!
    چه احساسی داری؟
    مدیونی اگه یه رایدیو جوان تو شبکه سه راه نندازی!

    شب و روزتون پر از خدا
    یاعلی
    سلام


    با وبلاگ طب الائمه علیهم السلام = درمان جسم آدمی

    http://tabib70.blogfa.com/


    با وبلاگ معجزه قرآن و ادعیه = درمان روح آدمی

    http://www.fariba9999.blogfa.com/


    همراه ما باشید
  • ساناز منوچهری(سین مثل سادگی!)
  • به سادگی ... ســـــــــــلام
    -----

    سادگی یا پیچیدگی فرقی نمی کند ، مهم این است که آدم باشیم!

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    سیــــــــــــــــن مثل سادگی ...!

    امروز که دفترچه خاطرات ذهنمان را ورق میزدیم ... به صفحه ایی رسیدیم که بوی سادگی اش فضای اتاقمان را در هم تنانند !.... بگذریم

    یادمان می آید چند سال پیش حوالی سال 85 خورشیدی
    در یکی از پر تیراژ ترین نشریات فرهنگی-اجتماعی-سینمایی از بنده (ساناز منوچهری ) یک داستانکی با عنوان " سادگی " به چاپ رسید ...

    امروز هم هوس کردیم از سادگی بنویسم ... اما این بار از یک منظر دیگر ...!!!!
    ---------------------------------

    نمی دانم چـــــرا .... بعضی از آدم های جالب ، جالب طرح آشنای می ریزند و ادعای دوستی می کنند ... و بعد هم خودشان همه چیز را به فراموشی می سپارند ... و خیلی جالب تر بی خیال همه ادعاهایشان می شوند ...!

    گویی فقط قصدشان بازی کردن با احساسات آدم های ساده است ...
    شاید وقتی آرامش دیگری را بر هم می زنند ، خودشان به آرامش می رسند ...!

    امان از بشر ، امان از پیچیدگی آدم های پیچیده ....
    امان از وقتی که سادگی آدم های ساده بازیچه دست پیچیدگی آدم های ناشناخته باشد و سادگی در دام خیالات پیچیده اسیر شود ...!

    امان از وقتی که سادگی یک نقطه ضعف میشود و زمینه سواستفاده پیچیده فراهم .
    امان از وقتی که سادگی جوگیر میشود و چوب صداقتش را می خورد ... !!!

    اینجاست که بشر نا شناخته رخ می نمایاند و سادگی باز هم بازنده می شود ...

    آری سادگی با همه خوب بودنش همیشه هم خوب نیست !!!!!!

    به عنوان یک دختر ساده ، ساده می گویم " لطفا ساده نباشید ! "


    امضا ... ساناز منوچهری - اصفهان
    تو ای سرخیل بی بدیل عاطفه ها ! گرچه همجوار دلخستگیها و میهمان ساحل رنجور خاطره ای ، اما بدان طلوع پنجره و صداقت صبحگاهان با گلپونه هایی سرشار از مهر خورشید ، التهاب سرگردان افسون را به عطر کوچه یکرنگی و پرواز می رساند ...

    ...

    سلام

    واژه هایی به غایت زیبا ... تلفیقی از خوف و رجا ... دلواپسی و امید ... غم هجر و نوید وصل ... و آخرین منشور این داستان حزین ، حسن ختامی لبالب از امید و شادی ، رهنمونی رو به اوج شادمانی پیچک و سرور چشمه ساران وصل ...


    چی می تونم بگم در توصیف این همه زیبایی !

    آدم رو به یکباره در آبشاری بلند و شگرف رها می کنید و دل ها رو به مهمانی رنگین کمانی نه هفت رنگ ، که هفتاد رنگ بعد از بارانی به لطافت روح بلندتون دعوت می کنید و روح خسته از روزمرگی های ما رو با واژه های نابتون شستشو می دید ...


    سرور و امید ، بافته با تار و پود وجودتون


    براستی که انتظار سخت ترین مجازات است اما من هرگز کوتاه نمی آیم،کم نمی آرم.می مانم تا برسد آنکس که به امید دیدارش نشسته ام و ببرد مرا به آنجا که جز نسیم وصل هیچ نوزد و جز باران عشق هیچ نبارد.می دانم که می آید پس منتظرش می مانم تو نیز چنین کن.سرانجام روزی از سمت کوچه مهتاب می آید.او می آید
    سلام

    سوال
    فنجون
    سیزدهم
    کافه
    دریچه :

    چه احساسی نسبت به یه آدم فروش دارید ؟!

    منتظر
    نظر
    شما
    هستیم
    در
    کافه
    دریچه !
    سلااااااااااااااام خوبید ؟؟؟؟؟

    تولدتون مباررررررررررررررررک

    سعادت ، سلامت و ثروت نصیبتون ... شاد و موفق باشید
    سلام میثم
    تولدت مبارک .
    از طرف یه اردیبهشتی
    چه نجیبانه نگاهم میکند....
    همیشه منتظرم بعد از هر نگاهی حرفی باشد ...
    اما نیست ...
    کلمه ایی ....
    همیشه "سکوت"..........

    اما چشمانش میگوید که کلی حرف دارد با من ...
    و من با او....
    جمله ی خیلی قشنگیه.
    زندگی را باید کرد چه کوتاه باشد چه بلند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    وتا زمانی که به دنبال رنج دیگران هستیم هرگز به عافیت نخواهیم رسید.
    این یه تقابله
    کاریشم نمیشه کرد .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی