انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

دیوار نوشته...

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۱:۳۲ ب.ظ
مدتی است می خواهم روی قلبم بنویسم: لطفا در این مکان آشغال نریزید...

اما فرصت نمی کنم!

  • میثم فکری

نظرات  (۳۹)

البته بستگی داره شما به آشغال چی بگید...
اگه منظورتون نگاه هایی که رو قلب آدم میشینه ،اگه منظورتون عشقایی که واسه هر نگاه کوتاهی رو قلب میشینه ،اگه منظورتون لبخندهایی که قلب آدمو تکون میده و و و و...
اینا هیچ کدوم آشغال نیستن ، آدم با همین آشغالاست که زنده است ، گاهی گریه است ، گاهی خنده ست،با همین آشغالاست که احساس داریم،احساس رو باید تند تند بهش سر زد مگرنه انقدر سنگین و سرد و کرخت میشه که دیگه واسه التماس کردن یه کودک 5 ساله که ازش یه شاخه گل بخری تا امشب اونم حق خوردن یه شام گرم و یه خواب راحت رو داشته باشه واست هیچه،هر از گاهی احساس رو باید با آسغالا تازه کرد...
سلام
لطفا آشغال نریزید...
عشق چیزی است که
بیشتر از هر چیزی
داشتنش را دوست میداریم
وبیشتر از هر چیزی
دادنش را دوست داریم
و هیچ کس در نمیابد
که عشق همان چیزی است که
همواره داده میشود و پذیرفته نمیشود .
بگذار شیطنت عشق چشمان تو را به عریانی خویش بگشاید، هر چند آنجا جز رنج و پریشانی چیزی نباشد، اما کوری را بخاطر آرامش تحمل مکن!!!! دکتر شریعتی

حرفا وفکرای منفی دیگران که یه جورزبالن ،بخوای نخوای ریخته میشه.نمیشه سپر

ساخت.باس سوپور دلت خوب کار کنه،این رسم زندگیه برادر.
من خیلی برنامه هایی را که شما سردبیرش هستید را دوست دارم وبلاگتون هم خیلی عالیه
  • الهام وفامهر
  • سلام
    چه بی نظیر گفتید.
  • الهام وفامهر
  • راستی این تصویر وبتون ........................
    !!!!!!!!!!!!!
    خیلی تکه!
    بابا برادر از شما که یه لر اصیلین بعیده این حرف...

    لطفا چیه؟ باید بگی بر پدر ومادر هرکسی که در این مکان آشغال بریزد...................
    بنویسی هم کسی توجه نمی کنه


    سلام
    سلام

    سوال
    فنجون
    چهاردهم
    کافه
    دریچه :
    چرا بعضی آدم مزاحم میشن ؟ سزاشون چیه ؟

    منتظر
    نظر
    شما
    هستیم
    در
    کافه
    دریچه !

    پ.ن: در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب، من-سینا هنربخش- در غرفه رادیو جوان در خدمتتان هستم و خوشحال می شم دیداری با طرفداران کافه دریچه داشته باشم.
    گرم یاد آوری یا نه ... من از یادت نمیکاهم .
    ای بابا حالا تو بنویسی مگه بقیه گوش می کنن ؟

    بنظرم خودت اقدام کنی زودتر به نتیجه میرسی
    هرشب ساعت 9 بشین دم در خونه ...
    سلام

    آپم با عنوان " خداحافظ رادیو جوان "

    خوشحال می شم شما هم نظرتونو در ارابطه با حرفام بگید

    مولا علی
    می شه هم گفت:
    گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش
    سلام دوستای رادیویی من
    اگر این فرصت رو به خودمون ندیم......
    ولی بیشتر وقتا نمیشه....
    کاش میشد
    سلام
    میثم جان واقعا جمله جالبیه
    وای آقی فکری من باورم نمیشه!شما روز تولد داداش من دنیا اومدین!کاش زودتر پروفایلتون رو دیده بودم.به هر حال تولدتون مبارک!اگه داداشم بفهمه کلی خوشحال میشه!اون منو با رادیو جوان وشما آشنا کرد!
    ماها خیلی وقته تو این شلوغی و ازدحان افکار گنگ خودمونو گم کردیم
    و قلبمون پر شده از ....
    سلام.
    همین.
  • سمیرا (رادیویی)
  • سلام اقای فکری چرا جواب نمیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میدونم سرتون شلوغ و وقتتون کم اما لطف میکنید اگه جواب سوالم را بدید.
    سلام
    من که از وبلاگتون استفاده کردم
    رسم دید و بازدید رو بجا بیارید و از وبلاگ 4سوق هم دیدن کنید
    منتظر قدوم و نظرات شما هستم
    یاعلی
  • الهام وفامهر
  • سلام
    چرا نظرات تایید نمیشن؟
    چه خلوت
    سلام.موافقم.
    از اشناییتون خوشبختم.
    از وبلاگ شاهید شرافتی شمارو پیدا کردم..

    فکر کنم اسمتونو توی برنامه ها شنیدم.
    آدمهای زیادی هستند که فرصت نمی کنن .
    دقیقا مثل من
    چرا برای کار به این مهمی وقت نداریم؟
    چه غم بزرگی توی این نوشته هست!!!!!!!!
    سلام آقای میثم فکری بهتون بابت سمت جدیدتون توشبکه 3سیما تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشید بنده هم از همکاران کوچک شما هستم وافتخارمیکنم به خاطر اینکه جزوی ازخاک پاک رادیو هستم من هم گوینده رادیو هستم درتبریز وخیلی دوست دارم باهمکاران عزیزم درتهران همکاری کنم می خواستم راهنمایی کنید..ممنونم...موفق باشید..علی حسن پور
    سلام :

    سر فصل کتاب آفرینش زهراست

    روح ادب وکمال و بینش زهراست

    روزی که گشایند در باغ بهشت

    مسئول گزینش و پذیرش زهراست

    شهادت حضرت زهرا (س) تسلیت باد.

    التماس دعا
  • هدی افلاکیان
  • سلام. وبلاگ آروم و زیبایی دارید...
    سلام...
    فرصتش را هم کنید و بنویسید، فایده‌ای ندارد چون بقیه تا عمر دارن فرصت آشغال‌ریزی در همه‌ی اماکن را دارند. نمونه‌اش همین کامت آشغال من در این مکان تمیز
    kapak zadi baradar!weblog ro migam!
    سلام

    واسه نشون دادن حسن نیت و واسه جبران مافات: 2تا آیتم دلی + 1آیتم به یاد خسرو خوبان(زنده یاد استاد شکیبایی)...
    منتظر حضورتون هستم...
    و از اون مهم تر منتظر نقد و گوشزد کردن کم و کاستی هاش...

    پیشاپیش سپاسگزار از توجهتون
    موفق باشید و پایدار
    چقدر تنهایی.تو قسمت نظر بدهیدت چرا هیچی نبود آقا میثم.یعنی هیچ کی بهت نظر نداره.پس این کیه که داره رو قلبت آشغال میریزه.
    می ترسم.می ترسم ار اینکه منو هم یه همسایه بی فرهنگ بدونی که صبح زود یواشکی آشغالاشو میاره دم دیوار تو می ریزه.باور کن نمی خوام پوچ بنویسم. فقط به کمکت احتیاج دارم.برای اینکه بالم باز شه.میخوام از این به بعد با وبلگت باشم.
    یه هوادار
  • زرین قلم سابق
  • سلام چقدر قشنگ بود. خیلی زیبا نوشتید. حالا ما که فرصت کردیم و نوشتیم فکر می کنید چه اتفاقی افتاده؟!
    خداوند می گوید: ای محبوبان من صبر پیشه کنید و انتقام خود را مکشید، انتقام از آن من است،من جزا خواهم داد.
  • مژگان جعفری
  • خیلی زیبا بود
    سلام...
    نوشته های کوتاه و زیبایی بود... و کاملآ قابل تامل...
    سلام.یه سلام پاییزی
    دوست عزیزم من که خیلی از مطالبت خوشم اومد
    می دونی چیه؟
    مهم تر از خوب زندگی کردن خوب به پایان رساندن زندگی ست
    خوشحال شدم که تونستم دوباره سری به وبت بزنم
    ارادتمند شما
    شیدا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی