انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

محکوم..

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰۹:۲۰ ق.ظ
دوستان! نظرات همگی می رسد. فقط نمی دونم چرا نمایش داده نمیشه. به هر حال من این حرکت رو که در راستای انحراف افکار عمومیست شدیدا محکوم می کنم!!!
  • میثم فکری

نظرات  (۱۳)

نظری ندارم
  • مریم مقنی پور
  • سلام.حالا زیاد هم اشکالی نداره . خودتونو ناراحت نکنین !
    جالبه.تو محکوم می کنی ولی هیچ کس به جزا نمی رسه.اما یه عده به جزا
    می رسند بی اینکه محکوم شده باشند.

    تازه دارم می شناسمت.اگه بگم مطالبت ناب و محشره دروغ گفتم.اما یه چیزی توشه که نمیشه ازش گذشت.نمی گم خسته نباشی،تو که خسته نمیشی(چون یه رادیویی هستی) میگم امیدوارم باشی.بودن خیلی مهمه.مگه نه؟
    سلام بر شما :

    حالا می رسه ....

    یعنی نمایش داده می شه ....

    خیالتون راحت ما که منحرف نمی شیم باور کنید ....

    موفق و سلامت باشید

    یاحق
    سلام
    این مشکل فقط واسه شما نیست...
    پس کامنت من کجاست؟:(
    سلام به وبلاگ من بیایید خوشحال میشم!!!!!!

    a-7.bllogfa.com
    خدا روشکر که باز میرسه!
    سلام !
    حالت خوبه
    اتفاقی وبتو پیدا کردم
    قرض فقط احوالپرسی بود و بس
    راستی اگر وقت کردی سری هم به پسر عموت بزن
    که دیگه کم کم راهیه
    یاعلی
  • فرزانه ناظری
  • سلام ... . بلاگفاست دیگه توقعی نمیره ازش . آقا این وبلاگ ما به خدا سه ساله اینی که لینک شماست نیست . تازه آدرسشم تغییر کرده .... لطف نموده تصحیح فرمایید با تشکر .
    http://ghalbearvand.parsiblog.com/1470547.htm


    http://www.cloob.com/profile/blog/one/username/havayebarani_2/logid/1309105


    ادعای افسر جنگ نرم بودن شان گوش فلک را کر کرده اما دنبالشان که می روی فقط از تعصب های شان می گویند.

    جنگ نرم است.تشریف بیاورید.
    سلام
    آفتاب آمد دلیل آفتاب
    چه ربطی داشت؟
    نمی د و نم..........

    ج ا ل ب مینویسید .
    سلام!
    آخ جون!
    امشب...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی