انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

غرق...

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۴۲ ق.ظ
...و به همین راحتی آدم در روزگار غرق می شود بی آنکه آبی یا موجی باشد!

....

  • میثم فکری

نظرات  (۳۶)

  • زرین قلم سابق
  • و من هشت سال پیش خود را در پشت پنجره های فولادین خانه جا گذاشته ام.
    سلام آقای فکری. منتظرتونم. راستی من شما را خیلی وقته لینک کردم اما شما افتخار ندادید.
    غریق نجات می‌طلبیم...
    سلام آقای فکری
    ببخشید سر زده مزاحم شدم ...
    اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم ...
    ..
    .
    .
    شرمنده ام
    گفته بودم
    دست بر دیوار دور آن ور دریا می زنم
    و تا هزاره ی شمردن چشم می گذارم
    گفته بودم
    غبار قدیمی تقویم را
    ازش یشه های شعر وخاطره پاک نمی کنم
    گفته بودم
    صدای سرد سکوت این سالها را
    با سرود و سماع ستاره بر هم نمی زنم
    اما دوباره دل دل این دل درمانده
    تو را میهمان سایه گاه ساکت کتاب و کاغذ کرد
    هی
    همیشه همسفر حدود تنهایی
    بگذار که دفتر دریا هم
    گزینه یی از گریه های گاه به گاه من باشد
    ..
    .
    ارادتمند شما مهسا
  • فاطمه جعفریزاده
  • سلامی دوباره...ادرس وبلاگ رو اشتباه گذاشتم...و این ادرس درسته!!!
  • حامد مشکینی
  • میثم
    من نمی دانم چرا کسی موج زیبای خداوند را نمی بیند !
    احساس می کنم کورو کر شده ایم!
    سلام
    روزگار و بازی هایش....
    امان از دست آدمی...
  • سمیرا راهی
  • سلام ...

    چقدر شبیه حال و روز این روزهای منه پستتون .

    این سه نقطه ها تو زندگی من هم خیلی زیاده انقدر که راجع بهشون این طور تو وبلاگم نوشتم :

    "حالا می فهمم چرا تمام قصه هایم ناتمام می ماند !



    اخر جمله هایم به جای یک نقطه سه نقطه می گذارم .



    تو یواشکی از جمله های بدون نقطه فرار می کنی ..."
  • نرگس محمدی
  • سلام....
    آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
    نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
    و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی
    عاشق آنکه تو را می خواهد
    و به لبخند تو از خویش رها می گردد
    و ترا دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد..

    لیله الرغائب مبارک....
    من همیشه نوشته های شما رو دوست داشتم و دارم
    به نام نام زیبای خدا سلام
    کاش کمه کم آدم تخته پاره ای باشه و روزگار اقیانوسی باشه که این تخته پاره رو به ساحل نجات برسونه.
    دنیا خودش موجه.موجه که جانمیذاره واسه نفس کشیدن.
  • کافه دریچه
  • سلام

    به علت شست و شوی فنجان های کافه دریچه فنجان سوال نداریم !
    مصاحبه داریم !

    کافه داران :
    ما نمی خوایم پشت در سازمان بمونیم !

    منتظر
    نظر
    شما
    هستیم
    در
    کافه
    دریچه !
  • یک دوست رادیویی
  • البته شما شناگر ماهری هستی به راحتی غرق نمی شی
    راس میگی ادم بدون هیچ ابی تو زندگی غرق میشه امایادت باشه ماادمااز ابی ناچیز به وجود اومدیم راستی تودریای طوفانیه زندگی باخدابودن ازناخدا بودن بهتره کاش بهم جاب میدادی راستی من اولین باره اومدم اینجا
    قانون سوم نیوتن: هر عملی عکس العملی داره.
    آب نیست،موج نیست..............غرق شدن هست.
    عملی نیست........................عکس العمل هست!
    این فاجعه است! نه،باور نکن.نگذار که عصر خط بطلان کشیدن به روی قوانین ،عصر ما باشه.
    آب نیست،موج نیست،.......دنبال چیزهای قویتری که ممکنه آدم رو غرق کنه گشتی؟
  • هانیه جوان دوست
  • باری منطقه اختصاصی ممنون!
    برای حرفای حاج اقا سرلک!
    برای همه لحظه ها و اثرات قشنگ منطقه ممنون!
    سلام اقا میثم اگه می شه تو رادیو جوان به جای یه مجریه ی زن اگه اقای ضیا قبول می کنه مجری شه تورو خدا

    علی یارتون
  • سمیرا راهی
  • سلام ...

    روزتون مبارک ...

    دیگه نمیپرسم کامنت های من کو ؟ خودم میدونم....
    سلام نام زیبای خداست پس به نام سلام...سلام
    ""در کنار ساحلی پر از شن قدم میزنم عجیب است که ساحلها شن دارد...!!!
    کمی جلوتر که میروم موجی را می بینم که در کنار ساحل نشسته و زانوهایش را در آغوش گرفته و آسمان بالای سرش را نگاه میکند...
    فکر می کنم او هم از غرق شدن در دریای روزمرگی اش خسته بود و به ابرها فکر میکرد.""
    این اولین باریه که نظر میذارم ولی اولین باری نیست که اینجا میام.مطالب وبتون واقعا جالبن اگه به وب من هم سر بزنین و نظرتون رو بگین خیلی خوشحال میشم.
    سلاااااااااااام عمو میثم

    خوبید ؟؟؟؟

    مثل همیشه متفکرانه و عااااااااااالی بود

    امسال خیلی درگیر بودم واسه همین حس کامنت گذاشتن نداشتم اما همیشه به وبتون سر زدم و با خوندن جمله های نابتون لذت بردم .... حق دارن بهتون بگن سردبیر برتر
    بابت منطقه اختصاصی آرامتون اساسی خسته نباشین

    منتظر کارهای طلایی بعدیتون هستم

    جلو جلو ولادت امام علی (ع) رو هم بهتون تبریک میگیم

    موفق تر از قبل باشین
    سکان زمین و آسمان است علی

    سلطان همه جهانیان است علی

    آرامش شیعیان عا لم مهدی است

    آرامش صاحب الزمان است علی

    امشب بر شما مبارک و گرامی...

    خیلی محتاج دعام
    این روزا ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنین
  • ستاره ی شب
  • سلام بر شما :

    میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) تبریک و تهنیت باد.

    عیدتان مبارک .....
    واقعا به همین راحتی آدم توی ثانیه ها و روزگار غرق میشه.
    نمیدونم تا حالا حس غرق شدن بهت دست داده یا نه ولی به من دست داده غرق شدن تو روزگار و ساعت و ثانیه و کار و زندگی و هزارتا کوفت دیگه درست مثل غرق شدن تو آبه میدونی داری غرق میشی شایدم بمیری تا یمتونی هم تقلا میکنی اما کاری ازت برنمیاد.
    وقتی بهش فکر میکنم....
    خیلی جمله ات دپرسم کرد.
  • کارآآآآگاه گجت
  • و به همین خاطر است که افسانه ی شخصی خود را گم میکنیم
    به همین خاطر است که عشق را با لذت اشتباهه میگریم
    به همین خاطر است که به نداشته هامون میگیم خوشبختی
    کاش سهراب قایقش را ساخته باشد ، کاش ...
  • زرین قلم سابق
  • همه ما غرق می شویم بدون هیچ آبی
    بدون اینکه متوجه شویم در این بی آبی غرق شده ایم
    درود بر شما
    سلام...
    چطوری عزیز؟
    یادی از رفقای قدیمیت نمی کنی..
    به من هم سری بزن
  • محیا حاتمی
  • سلام.خوبید؟؟؟
    دفعه ی اوله که به وبتون سر میزنم...زیباست و خیلی متفکرانه!!!
    ولی خوب از شنیدن برنامه های رادیو جوان سالهاست که لذت میبرم...
    موفق باشـــــــــــــــــــــــــید....
    خدافــــــــــــــــــــــــــــــــــس.
  • محیا حاتمی
  • تعجب و ذوق خودمو اعلام میکنم از اینکه تایید نمیخواد کامنت گذاشتن توی این وب
    بازم خدافـــــــــــس.
  • محیا حاتمی
  • با جازه تون لینکتون کردم...
    گفتم که راضی باشید... یه وقت مشغول ذمه نشم
    به همین راحتی نیست اقای فکری اگه ادم بخواد توی روزگار غرق نمیشه
    ما آدما بیشتر در خودمون غرق میشیم تا روزگار.....
    ســـــــلام...
    و حتی بی انکه ساحلی باشد
    سلام. مگه قرار نشد بهم زنگ بزنی؟ خیلی سرت شلوغ شده؟ واسه همه آره واسه مام آره؟!
    احسنت بر شما
    برا همینه که باید شنا کردن یاد بگیری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی