انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

خلوت و جلوت...

جمعه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۵۴ ق.ظ
درست همین موقعها بود یعنی حول و حوش ساعت یک بامداد جمعه. به علیرضا می گفتم آیتم جبران خلیل جبران را پخش می کنیم و خودم ساکت می شدم تا حر فهایش را بشنوم.

در یکی از این آیتمها چنین گفته می شد: ما بسیاری از اوقات برای فرار از خلوت به جلوت فرار می کنیم و برای آنکه حساب را کف دست خودمان نگذاریم به حرفهای دم دستی دیگران پناهنده می شویم!

  • میثم فکری

نظرات  (۱۰)

سلام دوست عزیزم خوبی؟

وبلاگت خیلی قشنگ و عالیه من از وبلاگت خوشم اومده لطفا به وبلاگ من هم سر بزن قصد دارم باهات تبادل لینک کنم تو منو با اسم : افزایش بازدید استثنایی و به آدرس : http://irlinkbox.blogfa.com لینک کن بعد از اینکه لینکم کردی زود خبرم کن تا خیلی خیلی زود منم لینکت کنم.

قدمت روی چشم
  • انوشه میرمجلسی
  • حرف هاش همیشه شنیدنیه
    سلام
    یاد ایامی که در بلوک نه ال شرقی صفایی داشتیم
    سلام...

    جالب بود...

    خوشحال می شم سر بزنید و نظر بدید...
  • هانیه جوان دوست
  • سلام
    حرفاش رو میشه هی گوش داد و هی یه تلنگری به خودت بزنی
    سلام
    جبران خلیل جبرانو چند سال پیش یکی از معلمام بهم معرفی کرد

    جای برنامه هاتون تو رادیو خالیه
    سلام
    زیاد جبران نخون. گوشم نده. دیوونه می شی. چون فک می کنی می فهمی چی میگه. اما نمی فهمی. خودشم نمی دونه چی می گه.
    دلم واسه وبلاگت تنگ شده بود. اومدم مردم آزاری.
    از این به بعد مطالبی بنویس که بیشتر بشه تیکه پروند.
    دیدم به درد استادی نمیخوری که ازت تلمذ (با ذ)کنم.گفتم خودم کلاس خصوصی بزنم. الان که مثل نقل و نبات همه جا هست. ما هم شعبه می زنیم. چی میشه؟
    به دکون ماهم سر بزن. باور کن ازت کم نمیشه.
  • نیره غدیری
  • چه دردناک
    سلام منو به دوست وری نایستون علی آقای ضیا برسونید!
    ولی من خلوتو به همه چی ترجیح میدممم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی