انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

امیرالمومنین...

شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۱۹ ب.ظ
آنقدر توان ندارم. آنقدر نمی فهمم که بتوانم از علی بنویسم. علی امیرالمومنین است...
  • میثم فکری

نظرات  (۱۱)

  • ایران اس ام اس پنل
  • ارسال و دریافت اس ام اس را در اینترنت تجربه کنید.به راحتی می توانید شما نیز با داشتن یک سرویس اس ام اس در ایران اس ام اس پنل به صورت اینترنتی پیامک های انبوه ارسال و یا دریافت کنید .هزینه استفاده سالیانه از این سرویس تنها 25 هزارتومان می باشد و هزینه هر اس ام اس نیز تنها 102 ریال می باشد .مناسب برای شرکت ها - کارخانجات - مدارس - دانشگاه ها - شرکت ها - روابط عمومی ها - پزشکان - باشگاه ها - مساجد و بسیاری از مکان ها و جاهای مختلف .بدون نیاز به سیم کارت یا اتصال به اینترنت .تلفن های دفتر مرکزی : 6092520 - 6084523 - 7267217 - 0511نمابر و صندوق صوتی : 09388002972وب سایت : http://iransmspanel.irابتدا نسخه آزمایشی را ببینید و سپس برای خرید اقدام کنید :http://iransmspanel.comنام کاربری و رمز عبور هردو : demoبرای خرید می توانید با تلفن های زیر تماس بگیرید یا به وب سایت مراجعه کنید :تلفن های دفتر مرکزی : 6092520 - 6084523 - 7267217 - 0511نمابر و صندوق صوتی : 09388002972وب سایت : http://iransmspanel.ir
    علی هم علی است
    همانطور که
    فاطمه فاطمه است!
    اون که بله شکی توش نیست
  • هانیه جوان دوست
  • برای همین یک سطر هم شعور لازم است تا بفهمی اش ! تا بخوانی ش...
    همین که این یک خط رو می نویسی یعنی فکر می کنی که همین قدر می فهمی که بگی نمی فهمم . کاش بفهمی که همین هم نمی فهمی . کاش همین یه خط رو هم نمی نوشتی . از بدیهیات می گی . انگار روز باشه و بگی روزه . آب در هاون می کوبی جوون . همین یه خط هم یعنی ادعا . در حالی که در محضر مولا همه هیچند .
    پاسخ:
    حق با شماست
    سلام

    تسلیت

    دعا یادتون نره
    سلام

    شهادت حضرت علی رو بهت تسلیت میگم.
    سلام دوست عزیز
    من یه وبلاگ واسه بچه های بیمار درست کردم تا وقتی میان اونجا لحظات شاد و لذت بخشی داشته باشن
    اگه تو اشنایانتون کسی با این شرایط هست حتمن وبلاگ رو بهش معرفی کنین
    ارزوی من کمک به این بچه هاست و خوشحال میشم تو این کار خیر بهم کمک کنین
    لطفن این پیام رو به همه دوستای نتیتون بدین و یا اگه میتونین تو نت سرچ کنین و بچه های بیمار رو به این ادرس که براتون گذاشتم دعوت کنین
    هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
    اون حس اینکه نمیتونم از ائمه بنیوسم رو ... اون کلافگی و نداری واسه تحریر و تقریر درباره ائمه رو... خیلی دوست دارم. یا علی
    باب اول:سلام

    باب دوم:به امپراتوری من بیایید.من درست پشت کلماتم پنهان شده ام و انتظار

    ورودتان را می کشم...

    باب سوم:ای کاش فقط همین بود علی...

    باب آخر:تا سلامی دیگر والسلام.



    امضا:با هم دوست باشید
    سلام دوست من
    طاعات وعبادت های شما قبول باشه من می خوام شما رولینگ کنم اگه خواستید شما هم منو رو لینگ کنید درضمن من تو وبم داستان می نویسم که زایده ی تخیلات خودمه دوست دارن شما بخونید ودر موردش نظر بدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی