انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

مشهد...

شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۰، ۱۱:۴۲ ق.ظ
این روزها دلم مشهدالرضاست و چشمم حوض مسجد گوهرشاد...
  • میثم فکری

نظرات  (۱۰)

سلام.
شاید طلبیده شدید.
جای شما باشم مرخصی می گرفتم می رفتم.
این روزها دلم مشهدالرضاست و چشمم خیره به گلهای فرش صحن گوهرشاد...
واقعا گل گفتی بد جوری دلم آرامش حضور در حرم و خواندن نماز (مغرب )در باب الرضا داره .انشا الله قسمت همه بشه
انّ قبورنا فی قلوب محبّینا .
سلام خواستم بگم امشب میرم حرم و به جای شما که دلت تو حرمه دعا می کنم
به لیست کسانی اضافه شدید که از این به بعد همیشه جلوی گنبد از طرفتون سلام میدم
شماهم:اگر یادتان بود و باران گرفت
دعایی به حال بیابان کنید...
اى على موسى الرضا!

ای پاکمرد یثربى، در توس خوابیده! من تو را بیدار مى دانم.

زنده تر، روشن تر از خورشید عالم تاب
از فروغ و فرّ و شور زندگى سرشار مى دانم
گر چه پندارند: دیرى هست، همچون قطره ها در خاک
رفته اى در ژرفناى خواب
لیکن اى پاکیزه باران بهشت! اى روح! اى روشناى آب!
من تو را بیدار ابرى پاک و رحمت بار مى دانم
اى (چو بختم) خفته در آن تنگناى زادگاهم توس!
ـ (در کنار دون تبهکارى که شیر پیر پاک آیین، پدرتآن روح رحمان را به زندان کشت) ـ
من تو را بیدارتر از روح و راح صبح، با آن طرّه زرتار مى دانم
من تو را بى هیچ تردیدى (که دلها را کند تاریک)
زنده تر، تابنده تر از هر چه خورشید است،
  • انوشه میرمجلسی
  • این روزها دلم مشهدالرضاست و چشمم خیره به گلدسته هایی که می بینم و گنبدی که برق می زند میان اشک و لبخندم ...
    این روزها دلم مشهدالرضاست اما نه دلی نماده که تنگ شود این روزا اشک و لبخند یکی شده تا پای حاجت خواستن میرسه دیگه انگار حاجتی ندارم
    غصه نخورید. به جای همتون به امام رضا سلام می رسونم. خوشحال میشم به منم سر بزنید.
    سلام واقعامشهدرفتن یه نعمته من چندروزه که حسابی دلم هوای مشهدوکرده
    امیدوارم آقاطلب کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی