انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

ما را ببخش...

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۰۲ ب.ظ
حکایت ما و امام هادی(ع) حکایت اسف باری شده. هرچقدر ما کم کاریم در تعظیم بزرگوارانمان٬دشمن ما پرکار است در اهانت.

امیدواریم آن امام هدایتگر ما را ببخشد...

  • میثم فکری

نظرات  (۱۶)

میتونم بپرسم در حال حاضر کدام برنامه هارو دارید؟
پاسخ:
هیچ
متاسفم که در این جریان تازه یادمان افتاد
امامی داشتیم
که اسمشان
امام هادی بود...
  • نیره غدیری
  • سلام التماس دعا
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام آقای فکری وای چه قدر خوشحالم اومدم اینجا مدت هاست که نت گردی نمیکردم ما هم مثل شما شنونده های سابق شدیم...
    من این ژست از رادیو جوان سابق نوشتم خوشحال میشم تشریف بیارید.
    یاعلی.
    رستنی‌ها کم نیست،

    من و تو کم بودیم،



    خشک و پژمرده و تا روی زمین خم بودیم

    گفتنی‌‌ها کم نیست،
    من و تو کم گفتیم،
    مثل هذیان دم مرگ از آغاز چنین درهم و برهم گفتیم.

    دیدنی‌‌ها کم نیست،
    من و تو کم دیدیم،
    بی‌سبب از پاییز جای‌ میلاد اقاقی‌ها را پرسیدیم.

    چیدنی‌ها کم نیست،
    من و تو کم چیدیم،
    وقت گل دادن عشق روی دار قالی‌،
    بی‌سبب حتی پرتاب گل سرخی‌ را ترسیدیم.

    خواندنی‌‌ها کم نیست،
    من و تو کم خواندیم،
    من و تو ساده‌ترین شکل سرودن را در معبر باد
    با دهانی‌ بسته وا ماندیم

    من و تو کم بودیم،
    من و تو اما در میدان‌ها اینک اندازه‌ ما می‌خوانیم

    ما به اندازه‌ ما می‌بینیم
    ما به اندازه ما می‌چینیم
    ما به اندازه‌ ما می‌گوییم
    ما به اندازه‌ ما می‌روییم

    من و تو
    کم نه که باید شب بی‌‌رحم و گل مریم و بیداری شبنم باشیم
    من و تو
    خم نه و درهم نه و کم هم نه که می‌باید با هم باشیم

    من و تو

    حق داریم در شب این جنبش نبض آدم باشیم
    من و تو

    حق داریم که به اندازه‌ ما هم شده با هم باشیم

    گفتنی‌‌ها کم نیست

    زنده یاد : فـرهاد
    قبل از این واقعه -حالا خودمانیم- آیا
    یادمان بود امام دهمی هم داریم؟....

    همین...
    نمیشناسمتون!شما؟
    هستم اگر میروم گر نروم نیستم

    ما هستیم
  • جابر مطهری زاده
  • سلام آقا میثم
    بعضی ها به اسم دگر اندیشی دست به این اهانت ها می زنند
    قبول دارید؟؟
    سلام
    میتونم بپرسم چرا دیگه برنامه ندارید؟
    واقعا چرا؟!
    پاسخ:
    چون شرایط برنامه سازی در رادیو جوان وجود نداره در حال حاضر!
    چی بگم والا!!
    ایشالا به زودی شرایط دلخواه پیش بیاد میدونید که این میزو صندلی ها همیشه واسه یه مدیر نمیمونه..............
    سلام
    دقیقا
    موافقم
  • ساناز منوچهری
  • درود .
    عجب!
    چقدر نظرات متفاوت است!!!
    این جا اسف باران است...
    هوای هیچ دلی گرفته تر از اسف باران شهر ما نیست...
    سلام....
    چی بگم واقعا؟؟؟
    عاقل شدیم و گوشه گرفتیم
    تا با خیال تخت ببینیم ...
    دیوانه های سنگ پران نیز
    با سنگ ها به چاه می افتنند ... ( به قول امید مهدی نژاد! )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی